14.10.2021 / 12:35
StoryEditor

Biedronka i Glovo oficjalnie ruszyły z usługą BIEK. Firmy dostarczą zakupy spożywcze w 15 minut. Znamy lokalizacje dark store’ów

Na zdj. Biedronka na dworcu w Krakowie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowa usługa ekspresowej wystartuje już 15 października w sześciu dużych miastach Polski. Firmy pochwaliły się, skąd będą dowozić produkty. W każdym nowo powstałym mini-centrum dystrybucji BIEK znajdzie się 1,2 tys. produktów, po które sięgają na co dzień miliony Polaków.

W ofercie dark store’ów Biedronki znajdują się produkty spożywcze i nie tylko: świeże owoce i warzywa, pieczywo, dania gotowe, przekąski, napoje, a także słodycze, lody i środki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 14:51
StoryEditor
Polacy są najbardziej przywiązani do marek kaw i szamponów, a najmniej - do mleka i papieru toaletowego. Znamy ulubieńców klientów
Początek 2025 roku przynosi produktowe podsumowanie poprzedniego (fot. Shutterstock)

Masło Mleczna Dolina, ale mleko Łaciate. Jak czekolada, to Milka, ale chipsy niezmiennie - Lay’s. W 2024 roku na listach zakupów było mniej kawy, ale za to Polacy zwracali większą uwagę na jej markę. Aplikacja Listonic przygotowała roczne podsumowanie najpopularniejszych produktów i top marek.

Jedna z najpopularniejszych w Polsce aplikacji do list zakupów i promocji - Listonic - sprawdziła zainteresowanie piętnastoma podstawowymi produktami z koszyka zakupowego Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.01.2025 / 08:05
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: inflacja, leki na otyłość, Eurocash, Netto, Moya, Biedronka, Profi, kawa, Mlekpol, Stokrotka
TOP 10

Sylwestrowo-noworoczny tydzień w handlu to informacja o tym, jak leki na otyłość wpływają na zwyczaje zakupowe. Dla branży spożywczej to nie jest dobra wiadomość. Ponadto pojawiły się nowe dane o inflacji, a kapitalizacja Grupy Eurocash spadła poniżej symbolicznej granicy miliarda złotych.

1. Leki na otyłość wrogiem branży spożywczej. Najnowsze badania pokazują, że ich przyjmowanie pociąga za sobą redukcję wydatków na żywność. O ile?

Naukowcy z Corn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. styczeń 2025 05:57