04.09.2023 / 13:03
StoryEditor

Allegro bramą do zakupów internetowych. To tam najwięcej klientów rozpoczyna swoją zakupową podróż

Automat paczkowy Allegro (fot. mat. prasowe)
Z raportu Customer Journey 2023 przygotowanego przez Mind&Roses wynika, że dla 38 proc. kupujących w internecie pierwszym miejscem, w którym poszukują produktów, jest platforma marketplace. To przede wszystkim Allegro. Ostatecznie zakupy robi tam prawie połowa Polaków, kupujących w internecie.

Na marketplace, jako pierwsze miejsce, w które konsumenci zaglądają, by zrobić zakupy w internecie, wskazało 38 proc. badanych. Na drugim miejscu znalazła się wyszukiwarka Googl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 09:03
StoryEditor
Lidl promuje marki własne przed świętami. Na czele pierniki w białej czekoladzie i produkty z pistacjami
Lidl promuje marki własne przed świętami (Shutterstock)

Przed Bożym Narodzeniem konsumenci szukają m.in. słodyczy i przekąsek, a także produktów premium. Zapytaliśmy sieć Lidl o to, jak buduje tegoroczną ofertę tych kategorii w ramach swoich dwóch marek własnych.

Chodzi o marki Deluxe i Favorina. Ta pierwsza to szeroka gama kategorii w wersji premium, ta druga to przede wszystkim słodycze i przekąski, także w wydaniu świątecznym.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 15:17
StoryEditor
E.Leclerc wchodzi w q-commerce. Szybkie dostawy na razie z jednego hipermarketu sieci. Wiemy z którego
E.Leclerc nawiązały współpracę w zakresie szybkich dostaw z firmą Stuart (fot. materiay prasowe)

Sieć E.Leclerc nawiązała współpracę z firmą Stuart, która świadczy usługi szybkich dostaw miejskich. Na razie skorzystać z niej mogą klienci jednej z trzech placówek sieci E.Leclerc działających w stolicy. Firmy podkreślają, że pierwsze dni wspólnych działań przyniosły imponujące rezultaty, a to może zwiastować rozwój projektu na kolejne sklepy.

Na współpracą z firmą Stuart zdecydowała się spółka prowadząca sklep sieci E.Leclerc na warszawskim Ursynowie (notabene pierwszy otwarty przez nią w Polsce w 1996 r.)....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 08:11