04.09.2024 / 17:13
StoryEditor

Żabka namawia klientów do dużych zakupów w aplikacji Jush! Czy to nie paradoks?

W nowej kampanii promującej aplikację Jush! Żabka przekonuje klientów do tego, żeby używali jej także do robienia dużych zakupów (fot. materiały prasowe)

Należąca do Grupy Żabka spółka Lite e-Commerce wprowadziła jedną wspólną platformę do składania zamówień w dwóch prowadzonych przez siebie sklepach internetowych. To z kolei oznacza, że musi przekonać klientów do tego, żeby przestali kojarzyć markę Jush! z rozwiązaniem problemu w postaci braku jednego czy dwóch produktów.

Jak już informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl od 3 września składanie zamówień w Jush! i Delio jest możliwe jedynie w aplikacji mobilnej Jush! (opcja dokonyw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.08.2024 / 13:34
StoryEditor
E-commerce i prawo. Które przepisy najmocniej wpłyną na rozwój branży?
E-commerce w Unii Europejskiej jest regulowany kilkoma istotnymi aktami prawnymi (fot. Adobestock)

Handel w internecie obwarowany jest wieloma aktami prawnymi, które istotnie wpływają na jego rozwój. Eksperci Startegy& wyróżnili kilka unijnych dokumentów, które najmocniej będą regulować jego przyszłość.

W swoim najnowszym raporcie o rynku e-commerce firma wymienia m.in. Digital Services Act (DSA), Digital Markets Act (DMA) oraz AI Act.

To pierwsze rozporządzenie dotyczy m.in. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.08.2024 / 08:30
StoryEditor
Członek rady nadzorczej Dino dokupił akcje spółki, korzystając z mocnej przeceny
Członek rady nadzorczej Dino nabył akcje spółki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Piątkowe tąpnięcie na kursie Dino Polska przez niektórych inwestorów zostało uznane za dobrą okazję do zakupu akcji spółki po cenie najniższej od lat. Jak ujawniła firma, 150 akcji spółki kupił jeden z członków rady nadzorczej.

Sławomir Jakszuk 23 sierpnia nabył łącznie 150 akcji, płacąc średnio 314,90 zł za jeden walor. Do Jakszuka należało do tej pory 1,6 tys. akcji Dino.

Dino mocno potani...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. wrzesień 2024 19:34