19.11.2021 / 18:38
StoryEditor

Żabka Jush pokazuje co ma w koszyku. Hity sprzedaży! Jakie produkty i kiedy klienci zamawiają najchętniej?

Żabka Jush rozwija zasięg usługi (Żabka Polska)
Należąca do grupy Żabka Polska spółka Lite e-Commerce, ruszyła w październiku br. w kilku dzielnicach Warszawy z testami usługi Żabka Jush, czyli ekspresowych zakupów online z dostawą do domu nawet w 15 minut. Teraz firma zapowiada rozszerzenie działalności o Saską Kępę, część Mokotowa i Wilanowa. Start-up podzielił się także danymi pokazującymi, co i kiedy najchętniej zamawiają mieszkańcy stolicy.

Robienie zakupów spożywczych online staje się coraz popularniejsze, czego najlepszym dowodem jest szybki rozwój rynku q-commerce nad Wisłą. Co najchętniej zamawiają klienci Jush...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 13:46
StoryEditor
Powstaje mleczny gigant. Spółdzielnie Arla Foods i DMK łączą siły
Arla Foods łączy się z niemiecką Grupą DMK, w efekcie ma powstać największa spółdzielnia mleczarska w Europie (fot. Shutterstock)

Wielonarodowa spółdzielnia mleczarska Arla Foods i niemiecka Grupa DMK ogłosiły, że chcą połączyć siły. Owocem tej fuzji ma być "najsilniejsza spółdzielnia mleczarska" w Europie. Jak będzie się ona nazywała i kto stanie za jej sterami?

Należąca do rolników z siedmiu krajów Europy Północnej spółdzielnia Arla Foods łączy się z Grupą DKM, będąca największą spółdzielnią mleczarską w Niemczech. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 19:29
StoryEditor
Do kin w Polsce wchodzi Pepsi. Multikino zmienia dostawcę napojów
Pepsi zmienia logo i identyfikację wizualną (fot. mat. prasowe)

Firma Vue, do której należy sieć kin Multikino zmienia dostawcę napojów. Od lata 2025 roku we wszystkich kinach sieci w Polsce będą dostępne napoje Pepsi. To efekt nowej umowy Vue z PepsiCo, która obejmuje 225 kin w ośmiu krajach Europy i potrwa do 2030 roku.

Tim Richards, założyciel i dyrektor generalny Vue, firmy do której należy sieć Multikino ogłosił nową, ogólnoeuropejską współpracę z PepsiCo. - Tę współpracę nawiązaliśmy w ważn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 12:06