19.11.2021 / 18:14
StoryEditor

Żabka Jush dostępna w wersji na Androida. Żabka uruchamia kolejne dark store‘y i poszerza zasięg usługi o kolejne dzielnice Warszawy

Kurierzy Żabka Jush dostarczą na razie zakupy w Warszawie (Żabka Polska)
W październiku br. Żabka Polska ruszyła z testami usługi Żabka Jush na urządzeniach z systemem iOS, teraz debiutuje na Androidzie. Za pośrednictwem aplikacji Jush konsumenci mogą robić ekspresowe zakupy online z dostawą do domu nawet w 15 minut. Twórcy rozwiązania z Lite e-Commerce zapowiedzieli również rozszerzenie działalności o Saską Kępę, część Mokotowa i Wilanowa. Start-up podzielił się także danymi pokazującymi, co i kiedy najchętniej zamawiają mieszkańcy stolicy.

Po niecałym miesiącu od premiery Jush w App Store, aplikacja jest również dostępna na Androidzie. Debiut usługi na urządzeniach z systemem operacyjnym od Google’a był poprzedzo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 08:44
StoryEditor
Shein zbanowany w Rosji. Oficjalnym powodem "propaganda LGBT", czyli... sprzedaż towarów w kolorach tęczy

Sąd w Tule zdecydował 9 stycznia o zablokowaniu strony internetowej chińskiego e-sklepu Shein. Sprzedawca fast-fashion został zbanowany w związku z tym, że na jego platformie sprzedawane były bransoletki w kolorach tęczy, które władze uznały za symbole społeczności LGBTQ+.

Wniosek o zablokowanie strony internetowej Sheina złożony został lokalny oddział państwowego organu nadzoru konsumenckiego, Rospotrebnadzoru. Urzędnicy, monitorując zasoby inter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.01.2025 / 10:22
StoryEditor
Aldi inaczej niż Lidl i Biedronka zaprasza kierowców do parkowania przy sklepach sieci. Dlaczego?
Aldi zaprasza kierowców na swoje parkingi w Warszawie

W przekazie marketingowym sieci handlowych, zwłaszcza tych dyskontowych z Biedronką i Lidlem na czele, dominują obecnie niskie ceny. Są one komunikowane wszelkimi możliwymi kanałami, od reklam telewizyjnych, przez aplikacje mobilne, po gazetki promocyjne i billboardy. Aldi postanowiło zwrócić uwagę klientów na rzecz zupełnie inną niż "taniość".

Aldi uznało, że dla części klientów – tej zmotoryzowanej, a dodatkowo niezbyt wprawionej w sztuce wciskania auta w każde najmniejsze miejsce postojowe – czynnikiem dec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 06:05