17.10.2023 / 18:02
StoryEditor

Ukraińska Nova Poshta chce włączyć się do walki o pozycję na rynku usług dostawczych w UE. Jak wyglądają plany grupy w tym zakresie?

Ukraińska grupa Nova Poshta (Nowa Poczta), która ma już placówki pocztowe w pięciu krajach UE, w tym najwięcej w Polsce, zamierza działać również na rynku dostaw (fot. Shutterstock)
Ukraińska grupa Nova Poshta (Nowa Poczta), która od 2022 r. inwestuje w Polsce, zamierza rozwijać się w UE nie tylko w branży usług pocztowych, ale i dostawczych. Wołodymir Klimow, współwłaściciel Nowej Poczty zdradza, jak wyglądają plany firmy w tym zakresie.

– Zamierzamy w 2024 r. rozpocząć testowanie usługi dostarczania paczek pomiędzy krajami Unii Europejskiej, a rok później uruchomić jej pełną odsłonę – stwierdził ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 10:46
StoryEditor
W Żabce wydłużył się czas spędzony przez klientów w sklepie. Wiemy o ile i dlaczego [WYWIAD]
Staramy się, aby klient mógł przyjść do naszego sklepu i zrealizować jak najwięcej misji, nie tylko zakupowych - mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska (fot. Maciek Nowaczyk)

Zdajemy sobie sprawę z wielu zadań, jakie dziś ma obsługa sklepu, dlatego wspieramy się technologią - tak Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska, opowiada o rosnącej palecie usług w sklepach sieci. Ujawnia też, co nowego pojawi się w Żabkach w najbliższym czasie.

Kawa, hot-dogi, nadawanie i odbieranie przesyłek, wykup ubezpieczeń komunikacyjnych, drukowanie dokumentów czy naprawa butów - długo można wymieniać usługi, które oferuje Żabka....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.12.2024 / 09:43
StoryEditor
Okradły sklep internetowy z odzieżą na prawie 3 miliony złotych. Fikcyjne zwroty towarów dały potężne zyski
Zwroty towarów (fot. Shutterstock)

Duża firma odzieżowa ze Zgierza została oszukana przez swoje pracownice. Dziesięć Ukrainek i jedna Białorusinka dokonywały fikcyjnych zwrotów towarów i zarobiły na tym olbrzymie pieniądze.

Kobiety to pracownice magazynu zwrotów towarów pod Zgierzem. Model ich działania był prosty. Zakładały na podstawione osoby fałszywe konta klientek w sklepie internetowym, a nas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. styczeń 2025 02:28