26.03.2023 / 12:56
StoryEditor

Tesco chce być ważnym graczem na rynku q-commerce. Sieć rozwija Whoosh, usługę ekspresowych dostaw zakupów

Tesco rozwija usługę błyskawicznych dostaw Whoosh
Brytyjskie Tesco poinformowało o przekroczeniu o 25 proc. własnych celów w zakresie rozwoju projektu Whoosh, czyli szybkich dostaw zakupów spożywczych do domu klienta. Usługa jest już dostępna w 1 tys. sklepów Tesco Express, czyli w co drugiej placówce działającej pod tym szyldem.

Whoosh pozwala na robienie zakupów spożywczych przez internet z dostawą w 30-60 minut do domu. Klienci Tesco w ramach tej usługi mają do wybory listę od 2,5 tys. do 4,5 tys. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 11:58
StoryEditor
Patrycja Nierada, Rebread: Wartość chleba należy odnaleźć na nowo
Patrycja Nierada, Rebread (mat. prasowe)

Rebread, startup mający na sztandarze przywrócenie chlebowi jego świętego statusu wśród produktów spożywczych, wprowadził na rynek nowy, zaskakujący koncept: składnik kosmetyczny pozyskiwany z suszonego chleba. Czy to trawestacja tradycji, która mówi, że niezjedzony chleb należy pochować albo spalić, recyklingowy przebłysk inwencji twórczej, czy po prostu… spokojny akt zdrowego rozsądku?

Nie mogę nie zacząć od rzeczy, która najbardziej mi utkwiła w głowie, kiedy w ogóle dowiedziałam się o Rebread — to znaczy jak to jest spróbować wprowadzić do INCI tak abstrakcy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.02.2025 / 15:05
StoryEditor
Jest nowa moneta kolekcjonerska - z Batmanem! Dostępność? Tylko 100 sztuk na świecie
Na rynku pojawiła się kolekcjonerska moneta z Batmanem w roki głównej (fot. mat.pras.)

20 lutego 2025 roku Warner Bros. Discovery Global Consumer Products wspólnie z Mennicą Gdańską zaprezentowały nową kolekcjonerską monetę The Batman, inspirowaną filmem "The Batman" produkcji Warner Bros. Pictures. Moneta przedstawia wizerunek kultowego Mrocznego Rycerza DC, waży 200 gramów i została wybita z czystego srebra próby.999.

W ramach umowy licencyjnej z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products Mennica Gdańska wprowadza na rynek monetę, której rewers przedstawia Batmana w dynamicznej pozie, z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 20:33