30.07.2023 / 09:00
StoryEditor

Just Eat Takeaway wchodzi w mariaż z branżą beauty. Od kiedy kurierzy Pyszne.pl będą dostarczać klientom w Polsce kosmetyki marki Lush?

Kurierzy jednej z platform należących do Just Eat Takeaway już relaizują dostawy kosmetyków ze sklepów sieci Lush (fot: materiały prasowe)
Firma Just Eat Takeawey, właściciel działającej w Polsce platformy Pyszne.pl, systematycznie rozszerza listę swoich partnerów, która wykracza już poza branżę gastronomiczną, a nawet spożywczą. Ostatnio nawiązała globalne partnerstwo z firmą Lush Cosmetics.

Efekty tego partnerstwa widoczne są już na rynku niemieckim. Od 24 lipca ręcznie robione kosmetyki marki Lush, w tym popularne musujące kule do kąpieli, balsamy do ciała i szamp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 17:57
StoryEditor
Marka Yesha – Jesz Fresh rusza z dostawami w całym kraju. Firma za dwa lata ma być rentowna
Kamil Broda, Yesha (fot. Yesha)
Rozwijana przy wsparciu VH Invest AG firma z branży food delivery do końca 2025 roku chce osiągnąć sprzedaż na poziomie 50 tysięcy dań rocznie, a rentowność do końca 2026 roku.

Firma „Yesha – jesz fresh” powstała w lockdownie i dostarczała artykuły spożywcze do klientów na terenie całej polski. Po korekcie rynkowego boomu na e-grocery, spółka zaczęła p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 13:32
StoryEditor
Nie będzie zerowej stawki VAT na tradycyjną i zdrową żywność. Ministerstwo odsłania karty
Szynka tradycyjna (fot. Arkadiusz Fajer ”arfo”)
Ministerstwo Finansów poinformowało, że nie ma w planach wprowadzania zerowej stawki VAT na zdrowe i tradycyjne produkty. Był to jeden z tzw. 100 konkretów Koalicji Obywatelskiej przed wyborami parlamentarnymi.

W odpowiedzi na interpelację posłanki Anny Baluch MF stwierdziło, że podstawowe produkty spożywcze w tym tzw. zdrowa żywność „ generalnie są opodatkowane stawką VAT w wysokości ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 14:18