14.09.2021 / 14:21
StoryEditor

Glovo zapowiada, że do końca 2022 r. jego biznes q-commerce urośnie do 1 mld euro

Aldi rozpoczął realizować dostawy za pośrednictwem Glovo (Aldi Portugal Supermercados)
Dział q-commerce firmy Glovo jest na dobrej drodze do osiągnięcia w tym roku rocznej wartości transakcji brutto (GTV) w wysokości ponad 300 mln euro. Firma sygnalizuje, że kolejne lata będą dla jej biznesu przełomowe.

Władze firmy Glovo oczekują, że do końca 2022 r. wzrośnie ona ponad trzykrotnie, przekraczając wskaźnik uruchomienia wynoszący 1 mld euro.

Jednocześnie podkreślają, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2024 / 10:35
StoryEditor
W Polsce debiutuje nowy format placówek Tchibo. To już nie sklep, lecz kawiarnia
W Polsce debiutuje nowy format placówek Tchibo (fot. mat. pras.)
Tchibo zmienia kierunek, w jakim rozwija swoją sieć. W Warszawie została właśnie pierwsza w Polsce kawiarnia pod tym szyldem. Lokal mieści się przy ul. Nowy Świat 68, gdzie Tchibo prowadziło wcześniej sklep. Po remoncie, obiekt zyskał zwiększoną przestrzeń kawiarnianą. Wydzielono także część sklepową z akcesoriami do przygotowywania kawy i ekspresami oraz showroom z ofertą niespożywczą.

Od początku tego roku Tchibo realizuje strategię skoncentrowaną na "powrocie do korzeni" i podkreślaniu kawowego dziedzictwa marki. Wyrazem tego jest między innymi prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 08:55
StoryEditor
Większość Polaków uważa, że ceny w sklepach spożywczych będą rosły. Które grupy konsumentów najbardziej boją się podwyżek?
Autorzy badania zapytali konsumentów, co dalej z cenami w sklepach (fot. Shutterstock)
59,9 proc. Polaków odpowiedzialnych za zakupy w swoich domach obawia się, że w najbliższej przyszłości ceny w sklepach będą kontynuować wzrosty. Przeciwnego zdania jest 28,7 proc. osób, a 11,4 proc. nie ma wyrobionej opinii - wynika z nowego badania UCE Research i Grupy Offerista.

- Blisko 60 proc. to dość wysoki odsetek, ale jeszcze rok temu, podczas szalejącej inflacji, zdecydowanie więcej osób wyrażało ww. obawę. Ponadto widać, że w tej kwestii mamy do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 05:52