12.07.2023 / 12:29
StoryEditor

Glovo ogłasza oficjalne uruchomienie kompleksowego systemu reklamowego w aplikacji – Glovo Ads

Glovo Ads - nowa usługa w aplikacji (mat. prasowe)
Glovo Ads ma zapewnić producentom, restauracjom i sklepom dodatkowe możliwości prowadzenia spersonalizowanych działań promocyjnych w aplikacji. Z usługi Brands Ads, dedykowanej markom, skorzystała m.in. Coca Cola, która dzięki tygodniowej kampanii zwiększyła sprzedaż o 23 proc. Coraz więcej marek inwestuje w Brands Ads długofalowo, traktując ten kanał jako stały element różnych kampanii na przestrzeni roku.

Retail media to wszelkie narzędzia reklamowe oferowane reklamodawcom przez platformy sprzedażowe, np. e-retailerów lub marketplace'y. Oferta Brands Ads to szereg dodatkowych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 13:58
StoryEditor
Konsument pod obserwacją, czyli jak technologia wizyjna poprawia wiedzę o zachowaniach klientów [WIDEO]
Armen Moska, Hikvision

Technologia wizyjna daje sieciom handlowym wiele danych, które mogą przełożyć się na poprawę customer experience i budowanie lepszej oferty, ale też służyć poprawie poziomu bezpieczeństwa. O tym, jak można z niej korzystać, opowiedział nam Armen Moska, business development manager w firmie Hikvision.

- Kolejne kilka lat to czas, w którym te technologie stawać się będą coraz bardziej powszechne w placówkach detalicznych i w coraz bardziej zaawansowany sposób będą pomagały wal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 12:39
StoryEditor
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska, gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie poświęconej nowej normalności w handlu FMCG
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Włodzimierz Wlaźlak od 2002 r. związany z Lidl Polska, a od 2020 r. prezes spółki, weźmie udział w debacie pt. "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania", która zainauguruje cykl spotkań i dyskusji najważniejszych postaci polskiego handlu i przemysłu FMCG, podczas kongresu Retail Trends 2025.

Włodzimierz Wlaźlak od początku swojej kariery zawodowej związany jest z Lidl Polska. Od 2002 r. współtworzy krajobraz polskiego detalu, a od 2020 r. jest szefem jednej z najwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 16:44