23.08.2023 / 08:26
StoryEditor

Getir zwolni 2,5 tys. pracowników. Chce „znacząco podnieść efektywność operacyjną”

Getir (fot. T. Schneider/shutterstock)
Firma z segmentu szybkich dostaw Getir od kilkunastu miesięcy mierzy się z poważnymi problemami i znika z kolejnych rynków. Teraz zapowiedziała duże zwolnienia pracowników.

O sprawie pisze Reuters. Getir chce zwolnić 2,5 tys. swoich pracowników w pięciu krajach lub 10,9 proc. ogólnej załogi. To jeden z elementów globalnej restrukturyzacji firmy, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 15:09
StoryEditor
1728,92 zł - takiego koszyka można pozazdrościć. Uber Eats i Carrefour podsumowują współpracę
Ponad 15 tysięcy produktów na klik – Uber Eats i Carrefour podsumowują pół roku współpracy (fot. Uber Eats)

Sześć miesięcy po starcie, współpraca Uber Eats i Carrefour okazuje się przykładem dynamicznego rozwoju usług q-commerce na polskim rynku. Tylko w tym roku liczba dostaw w ramach współpracy wzrosła 4-krotnie.

Współpraca, zainaugurowana jesienią ubiegłego roku, już po miesiącu przeszła z etapu testów do pełnoskalowej usługi, obejmującej kilkadziesiąt lokalizacji. Obecnie to ponad 120 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 15:53
StoryEditor
Grupa Żywiec otwiera nowy etap w rozwoju segmentu piw 0% w Polsce. Wskazuje też nasze miejsce w Europie
Piwa bezalkoholowe rosną w siłę. Polska jest już nr 3 w ich sprzedaży (fot. Shutterstock)

Rynek piwa bezalkoholowego rośnie w Polsce dwucyfrowo rok do roku i w coraz większym stopniu niweluje spadki sprzedaży piwa alkoholowego. Już teraz jesteśmy nr 3 w Europie, a przy takim tempie rozwoju i zaangażowaniu koncernów mamy szansę awansować jeszcze wyżej.

Jak podaje Grupa Żywiec, w ub.r. rynek piwa bezalkoholowego urósł o 17 proc., a w pierwszym kwartale tego roku - czyli jeszcze przed sezonem dla tego rodzaju trunków - już o 16 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. kwiecień 2025 16:31