25.09.2021 / 17:02
StoryEditor

Everli chce przyciągnąć nowych klientów. Platforma wystartowała z kampanią wizerunkową

Platforma Everli, za pomocą polscy klienci mogą zrobić zakupy przez internet m.in. w Biedronce, Lidlu, Carrefourze czy Kauflandzie, rozpoczęła we wrześniu globalną kampanię wizerunkową. Jej częścią są intensywne działania reklamowe w Polsce, które obejmują telewizję, radio, outdoor, digital i działania PR. Kampania potrwa do połowy listopada.

- W kampanii omnichannel kierowanej do stałych i potencjalnych użytkowników podkreślona jest troska o klienta, dla którego zakupy spożywcze online mają być wygodne i wyjątkowo p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 11:51
StoryEditor
Potężna strata Barbory w ostatnim pełnym roku działalności w Polsce
Barbora w 2023 roku, czyli ostatnim pełnym roku, w którym sklep dostarczał zakupy spożywcze dla polskich klientów, odnotowała ogromną stratę finansową. Wyniosła ona aż 60,7 mln zł przy przychodach równych 115,7 mln zł.

Internetowy sklep z żywnością Barbora tylko nieznacznie poprawił swoją sprzedaż w Polsce w 2023 roku. Przychody wzrosły z 95,5 mln zł w 2022 roku do 115,7 mln zł w ub. roku, czy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 17:10
StoryEditor
Słodycze najmocniej drożejącą kategorią spożywczą w czerwcu 2024 roku
Słodycze i desery podrożały w czerwcu o 11,2 proc. rdr (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Podwyżki w sklepach szybko nie wyhamują – uważają autorzy raportu „Indeks cen w sklepach detalicznych”. W czerwcu 2024 roku w sklepach najmocniej zdrożały słodycze i desery (o 11,2 proc. rdr). Kolejnymi kategoriami były chemia gospodarcza (9,2 proc.), dodatki spożywcze – 6,2 proc., pieczywo – 5,3 proc., a także napoje bezalkoholowe – 4,9 proc. rdr. – podają UCE Research i Uniwersytet WSB Merito.

Ceny na półkach w czerwcu br. wzrosły średnio o 3,1 proc. rok do roku. Najniższą podwyżkę odnotowano w przypadku mięsa, którego cena wzrosła o 0,9 proc. rdr. Z zebranych danych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 15:07