26.05.2022 / 16:55
StoryEditor

Bartosz Prokopowicz, Head of Q-commerce, Glovo Polska na Retail Trends 2022: Z Biedronką zrealizowaliśmy już ponad 2 mln zamówień

Bartosz Prokopowicz, Head of Q-commerce, Glovo (fot. materiały własne)
– Glovo uważa, że wszystko, co można dostarczyć w 30 minut, powinno być dostępne dla mieszkańców poszczególnych miast – powiedział Bartosz Prokopowicz, Head of Q-commerce, Glovo Polska w czasie swojego wystąpienia na kongresie Retail Trends 2022. Podkreślał, że firma chce rozwijać się mocno także w kierunku dostaw asortymentu niespożywczego.

Przedstawiciel Glovo podkreślał, że firma notuje już globalne przychody na poziomie ponad 4 mld euro. Działa w 25 krajach i współpracuje ze 140 tys. partnerów – sklepów i restau...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 10:09
StoryEditor
Grzegorz Gwiazdowski gościem Retail Trends 2025. Dyrektor w Strategy&Polska, PwC, wystąpi na scenie głównej
Grzegorz Gwiazdowski, dyrektor w Strategy& Polska, PWC (fot. Materiały Prasowe)

Grzegorz Gwiazdowski dołącza do grona ekspertów zaproszonych na zbliżający się kongres Retail Trends 2025. Dyrektor w Strategy&Polska, PwC, wygłosi prelekcję na temat skutecznego skalowania sztucznej inteligencji w handlu detalicznym. Wydarzenie odbędzie się na scenie głównej - nazwanej Economy & Retail Forecasts.

Do kongresu Retail Trends 2025 zostało już kilka dni. Najważniejsze spotkanie przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i nauki odbędzie się we wtorek 1 kwietnia w hotelu Double ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 11:13
StoryEditor
Właściciel znanych restauracji prognozuje wzrosty. Co czeka Grupę Mex Polska?
Właściciel znanych restauracji prognozuje wzrosty. Co czeka Grupę Mex Polska? (fot. Mexpolska.pl)

Mex Polska, notowana na GPW grupa restauracyjna, przewiduje wzrost skonsolidowanych przychodów netto o 12 proc. rok do roku, co pozwoli jej osiągnąć wynik na poziomie blisko 107 mln zł. Grupa spodziewa się, że zysk EBITDA wyniesie 16,2 mln zł, co oznacza wzrost o 8 proc. rok do roku.

Mimo dynamicznego rozwoju, skonsolidowany zysk netto spółki będzie oscylować wokół 3 mln zł. Na jego wysokość wpłynęło zastosowanie standardu MSSF16, zmieniającego strukturę kos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 14:26