18.11.2022 / 13:27
StoryEditor

Przygotuj się na Black Friday! Narzędzie e-commerce niezbędne w okresie wzmożonej sprzedaży

BaseLinker pomaga generować wyższe przychody już 18 000 firm.
Ostatnie trzy miesiące każdego roku to w branży e-commerce szczególnie intensywny czas. Black Friday, Cyber Monday oraz okres okołoświąteczny stoją pod znakiem gorączki zakupowej i wzmożonego ruchu zarówno w sklepach internetowych, jak i na platformach marketplace. Dowiedz się, jak przygotować swój e-commerce, aby nie stracić na tegorocznej gorączce zakupowej.

Krok 1. Przygotuj świeże promocje i daj znać klientom

Podczas przygotowań do okresu wzmożonej sprzedaży nie można zapomnieć o dostosowaniu struktury sprzedażowej. Nie chodzi tylko o wydajność serwerów czy responsywność Twojego sklepu. Warto wyróżnić poszczególne kategorie produktowe na stronie lub stworzyć całkowicie osobną zakładkę. Według analiz rynkowych podczas Black Friday czy Cyber Monday klienci najchętniej kupują elektronikę, sprzęt AGD, artykuły dziecięce, meble i akcesoria do domu, odzież i obuwie oraz kosmetyki. Dodatkowo przeanalizuj, co sprzedawało się najlepiej w zeszłym roku. W przypadku sprzedaży na marketplace warto odświeżyć opisy ofert o nowe słowa kluczowe związane z danym okresem. Pomoc stanowią narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych, do darmowych należą m.in AnswerThePublic, Ubersuggest czy Keywordtool.io.

Krok 2. Pakuj sprawnie i dostarczaj szybko

Raport Gemius opisujący nawyki zakupowe Polaków w internecie jasno wskazuje, że aż 61% badanych oczekuje dostawy w ciągu 24 godzin, a 32% deklaruje, że szybsza dostawa zachęciłaby ich do częstszych e-zakupów. Sprawna, szybka i bezproblemowa obsługa zamówień to obecnie standard, a każde potknięcie skutkuje utratą klientów. Jest to szczególnie istotne w momentach peaku sprzedażowego.

Krok 3. Postaw na odpowiednie narzędzie

Jeśli chcesz sprostać wymaganiom klientów nawet w okresie najwyższej sprzedaży, musisz uzbroić się w narzędzia, które wspomagają Ciebie i Twoją firmę w wydajnej obsłudze zamówień. Liderem na rynku tego typu systemów, który posiada największą liczbę udogodnień jest BaseLinker. Integrator umożliwia obsługę zamówień z wielu źródeł w jednym, intuicyjnym panelu. Dwukierunkowa komunikację między platformami marketplace a e-sklepem pozwala na pobieranie i przekazywanie zamówień, masowe wystawianie ofert kilkoma kliknięciami, kontrolę cen i stanów magazynowych oraz tworzenie i wysyłanie faktur.

To wszystko sprawia, że przedsiębiorcy korzystający z BaseLinkera obsługują zamówienia 10x szybciej. Dodatkowo moduł Asystenta Pakowania pomoże efektywnie zebrać i spakować towar, a nawet poinformuje Cię o pomyłce. Oprócz tego wyświetli wszystkie informacje o zamówieniu na jednym ekranie oraz dobierze rozmiar kartonu do gabarytu towaru. Dzięki tym ustawieniom można spakować nawet 300 paczek dziennie na jednym stanowisku.

BaseLinker pomaga generować wyższe przychody już 18 000 firm. Dołącz do nich i odetchnij w okresie wzmożonej sprzedaży!

22. grudzień 2024 07:11