30.09.2024 / 16:14
StoryEditor

Polskie MŚP handlujące na Amazonie wyeksportowały w ub. roku produkty za 4,7 mld zł

Centrum lolistyczne Amazon (Shutterstock)

Polscy sprzedawcy Amazona wyeksportowali w 2023 roku towary za 4,7 mld zł. Ze marketplace’u wynika, że większość z nich jest zaangażowana w eksport, ponieważ 90 proc. małych i średnich firm handlujących na platformie zdecydowało się na ekspansję zagraniczną.

Małe i średnie firmy odpowiadają za 34 proc. całkowitego polskiego handlu zagranicznego, a 77 proc. całkowitego eksportu polskich MŚP trafia na jednolity rynek UE – wynika z bad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 13:18
StoryEditor
Import bananów pod presją kosztów i geopolitycznych wyzwań. Czy wystarczy ich na świąteczne promocje w dyskontach?
Czy zabraknie bananów na półkach sklepowych? Import pod presją kosztów i geopolitycznych wyzwań (fot. Shutterstock)

Import bananów od lat stanowi wyzwanie dla firm działających na rynku owoców i warzyw, a ostatnie lata przyniosły dodatkowe komplikacje. Rafał Zarzecki, prezes Citronexu, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl z jakimi trudnościami zmaga się branża importująca egzotyczne owoce i warzywa.

Ostatnie doniesienia na temat możliwych opóźnień w dostawach bananów zaniepokoił ekspertów sektora detalicznego. Wpływa na nie szereg trudności. Jak tłumaczy Rafał Zarzecki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2024 / 15:12
StoryEditor
Tomasz Wilkoń, Rabat Detal: Franczyza musi być sprawnym, kolektywnym organizmem
Tomasz Wilkoń, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Rozwoju Rabat Detal, fot. Specjał

Tomasz Wilkoń, wiceprezes zarządu spółki Rabat Detal z portfolio GK Specjał, opowiada w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl o modelu współpracy z partnerami, który pozwoli stworzyć sprawny, kolektywny organizm, zdolny konkurować na rynku z wielkimi korporacyjnymi sieciami detalicznymi.

Rabat mocno pracuje nad tzw. utwardzaniem franczyzy. Jak idzie?

Bardzo nie lubię słowa ‘utwardzanie’, ale jednocześnie dobrze ono oddaje to, jaki model współpracy z naszymi fra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2024 23:11