14.09.2023 / 13:27
StoryEditor

Zalando wprowadza do oferty markę własną Zign Studio. Jaki jest asortyment pierwszej kolekcji?

(fot. mat. Prasowe Zalando)
Platforma e-commerce Zalando wprowadza do oferty kolekcję odzieży marki własnej Zign Studio. Gigant branży odzieżowej wyjaśnia, że jest ona tworzona w duchu projektowania atelier, a do produkcji wykorzystano najnowsze, innowacyjne materiały. Zgodnie z bieżącymi trendami, odzież ma cechować wygoda, modułowość kolekcji i cyrkularne podejście.

Zalando, jedna z wiodących europejskich destynacji e-commerce dla mody i lifestyle’u, wprowadza kolekcję Zign Studio w ramach marki własnej Zign. Detalista podkreśla, że je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 08:40
StoryEditor
Xtreme Brands i bValue Fund łączą siły. Sieć klubów fitness przyspiesza z ekspansją i zapowiada wejście na nowe rynki
Klub Xtreme Fitness Gyms w Przasnyszu (fot. Materiały prasowe)

Xtreme Fitness Gyms rozpoczyna nowy etap intensywnej ekspansji. Fundusz bValue zainwestuje 43 mln złotych, wspierając sieć zarówno kapitałowo, jak i operacyjnie. Efektem współpracy będzie znaczne przyspieszenie rozwoju franczyzowej marki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W planach jest uruchomienie 270 nowych klubów w ciągu trzech lat, a także rozpoczęcie działalności na zagranicznych rynkach.

Xtreme Brands to platforma franczyzowa skupiona na obszarze fitness i wellbeingu. W jej portfolio znajduje się obecnie ponad 100 klubów Xtreme Fitness Gyms, zlokalizowanych g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2025 / 15:20
StoryEditor
Właściciel Biedronki dostał zgodę od urzędu. Stworzy sieć 1500 sklepów
Kolumbijska sieć Ara przejmuje właśnie 75 sklepów lokalnej sieci Colsubsidio (fot. archiwum)

Jerónimo Martins rośnie w Ameryce Łacińskiej. Grupa celuje w 1500 sklepów i jest na dobrej drodze, aby już niedługo spełnić ten plan. Urząd antymonopolowy w Kolumbii właśnie zatwierdził umowę, która pozwala na przejęcie 75 placówek lokalnej sieci.

Sieć kolumbijskich supermarketów z Ara, należąca do portugalskiej grupy Jerónimo Martins, planuje otworzyć w tym roku 150 sklepów.  Liczba ta może znacząco wzrosnąć, gdyż f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 08:37