05.07.2021 / 10:46
StoryEditor

Wspólny projekt Makro Polska i Inpost – nowa aplikacja zakupowa

Nowa aplikacja zakupowa (Makro)
Firmy rozpoczęły testy dostaw produktów spożywczych oraz przemysłowych w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Podwaliną  współpracy są silne kompetencje Makro w obszarze oferty produktów spożywczych najwyżej jakości oraz kompetencje InPost w obszarze dostaw do klienta końcowego. Efektem współpracy  jest pojawienie się nowego, silnego gracza na ryku e-grocery, który ma bardzo duże szanse na szybką i znaczną ekspansję.

Partnerstwo Makro i InPost, które  opiera się na doświadczeniu naszej firmy w obszarze najwyższej jakości produktów spożywczych i InPost w dostawie do klienta końcowego, dają podstawę, aby planować szybką  i szeroką ekspansję. Klientom oferujemy wysoką jakość dostaw ponad 10 tysięcy produktów. Szczególnie  stawiamy na kategorie, w których przez lata zbudowaliśmy  silną pozycję w tak wymagającej grupie klientów jak HoReCa. W ofercie tej jesteśmy zdecydowanym  liderem. Jest to bardzo szeroki wybór  produktów świeżych, a wśród nich m.in. świeże ryby, owoce morza, mięso oraz owoce i warzywa. Klienci odnajdą u nas swoje ulubione produkty znanych marek oraz produkty dostępne wyłącznie w Makro –mówi Dominik Branny, prezes Makro Polska.

Aplikacja InPost Fresh - czyli platforma do zamawiania produktów spożywczych - startuje testowo w Warszawie. Testy będą trwały kilka miesięcy, jednak później będzie rozszerzać zasięg, by stać się ogólnopolskim żywnościowym marketplace. 

– To prawdziwa rewolucja. Nasz partner skorzysta z wiedzy i doświadczenia jakie posiadamy w zakresie rozwiązań mobilnych a przy tym nie będzie musiał inwestować we własną logistykę ostatniej mili. Wierzymy, że nowatorskie rozwiązania w zakresie technologii i gwarantowanej jakości dostaw InPost, w połączeniu z bogatym asortymentem Makro - najwyższej jakości produktami dostępnymi dotychczas tylko dla gastronomii i biznesu - będą wyjątkową propozycją dla naszych wspólnych klientów. To także w przyszłości możliwość zaistnienia online dla wielu firm działających dotychczas tylko w trybie offline. Mamy bardzo duże doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu aplikacji mobilnych. Nasza aplikacja InPost Mobile ma już blisko 7 mln użytkowników. Unikalny knowhow w zakresie projektowania aplikacji oraz baza klientów będzie wykorzystywana przy budowaniu popularności najnowszego marketplace w Polsce – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Aby zrealizować  zamówienie, wystarczy pobrać aplikację InPost Fresh - rejestracja jest szybka i intuicyjna. Już w dniu pierwszego logowania klient może zrobić i odebrać swoje pierwsze zakupy, dzięki ekspresowej  dostawie, nawet w 60 minut. Poprzez aplikację można wybierać w asortymencie ponad 10 tysięcy produktów w dostawie na ten sam i kolejny dzień - wśród nich znajduje się szeroki wybór świeżych ryb, mięsa, owoców i warzyw. Klienci mają do dyspozycji najwygodniejsze formy płatności: przedpłata (Blik, szybki przelew i karta) lub za pomocą karty i Blika przy odbiorze od kuriera.

Początkowo InPost Fresh będzie testowany na terenie Warszawy, w trzech modelach dostaw: Express z dowozem nawet w 60 min., dostawą w dniu zamówienia, oraz z dostawą zaplanowaną na kolejne dni. Co ważne, w przypadku dwóch ostatnich modeli dostaw, klienci będą mogli precyzyjnie określić godzinę, w której chcą odebrać zamówienie. Zakupy będą przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze zgodnie z rekomendacjami producenta, dzięki czemu klienci mogą mieć pewność, że produkty zachowują swoją jakość i świeżość.

Za pomocą aplikacji oprócz zrobienia zamówienia, klienci mogą śledzić poszczególne etapy realizacji. Dostawa zakupów w ramach InPost Fresh realizowana jest bezpośrednio pod drzwi klienta. InPost Fresh to zupełnie nowe doświadczenie na rynku zakupów spożywczych online, wykorzystujące wysokiej jakości produkty z Makro,  które do tej pory nie były dostępne dla tak szerokiej grup klientów oraz wypracowane przez InPost standardy obsługi klienta i technologię mobilną.

24.12.2024 / 10:44
StoryEditor
Retail media a ataki hakerskie - jak się mierzy z nimi Żabka?
Żabka w Poznaniu (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

Ta największa sieć handlowa w Polsce rozwija kanał mediów detalicznych od niedawna i ma już około 1000 ekranów reklamowych. Jednym z zagrożeń dotyczących retail mediów są ataki hakerskie, co miało miejsce niedawno w galeriach handlowych. Czy Żabka też się z nimi boryka?

Żabka szuka dodatkowych źródeł przychodów i zysków. Jednym z nowych silników rozwoju grupy ma być kanał mediów detalicznych (retail media), uruchomiony niedawno przez tego najwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 10:28
StoryEditor
Węgierska Grupa MOL integruje biznes w Polsce. Operator wchłania sieć stacji paliw Slovnaft. Jak to będzie działać?
Mol, Fresh Corner

Węgierska Grupa MOL porządkuje swój biznes w Polsce. Po dwóch latach od debiutu na polskim rynku, firma podjęła decyzję o połączeniu biznesu hurtowego z działalnością detaliczną w strukturach jednej spółki. W ramach reorganizacji, działająca na rynku hurtowym spółka zależna MOL - Slovnaft Polska - zostanie włączona w struktury MOL Polska. Formalne połączenie pozwoli na zaoferowanie klientom spójnej, kompleksowej oferty hurtowej i detalicznej.

Slovnaft Polska od 1997 r. działa na rynku hurtowym, głównie w południowej Polsce. Spółka zajmuje się importem, magazynowaniem i hurtową sprzedażą paliw płynnych produkowanych w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. styczeń 2025 15:50