27.05.2022 / 09:33
StoryEditor

Victoria’s Secret rozszerza działalność w e-commerce. Uruchamia nową „kobiecą” platformę sprzedażową

Sieć Victoria’s Secret uruchomiła platformę sprzedażową dla firm założonych lub prowadzonych przez kobiety (fot. Shutterstock)
Amerykańskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i sprzedażą damskiej bielizny, odzieży oraz kosmetyków – Victoria’s Secret, uruchomiło marketplace pod nazwą VS&Co-Lab. Jest on o tyle nietypowy, że dominują w nim produkty marek i firm wymyślonych lub prowadzonych przez kobiety. 

Portal retaildive.com donosi, że platforma VS&Co-Lab działa od 26 maja i jest dostępna za pośrednictwem strony VictoriasSecret.com. Aktualnie można na niej znaleźć produkty 19 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.01.2025 / 15:08
StoryEditor
Nadciąga kolejna fala zwolnień w Poczcie Polskiej. Firma przedstawiła warunki drugiego Programu Dobrowolnych Odejść
Poczta Polska ogłosiła warunk kolenego Programu Dobrowolnych Odejść (fot. Konrad Kaszuba)

7 stycznia zarząd Poczty Polskiej podjął uchwałę w sprawie zamiaru przeprowadzenia drugiego z kolei Programu Dobrowolnych Odejść. Jakie warunki pożegnania z firmą zakłada to rozwiązanie?

Program Dobrowolnych Odejść zakłada możliwość rozwiązania umowy o pracę w drodze porozumienia stron. Poczta Polska zapewnia, że pracownicy, którzy się na nie zdecydują będą mogl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 09:18
StoryEditor
Znowu drożej w sklepach. Niebawem wzrosty cen żywności mogą sięgnąć nawet 8 proc.!
Grudniowe ceny żywności zaskoczyły pozytywnie, ale... (fot. Shutterstock)

W grudniu ub.r. ceny najczęściej kupowanych produktów w sklepach ogólnospożywczych były średnio o 5,6 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z nowego raportu UCE Research i WSB Merito. To nieznacznie, bo tylko o 0,1 p.proc. więcej od listopadowego poziomu wzrostu, a o 0,2 p.proc. więcej od październikowego odczytu podwyżek cen.

W badaniu UCE Research i WSB Merito uwzględnianych jest 17 kategorii produktów. To żywność, napoje bezalkoholowe i alkoholowe oraz inne towary sprzedawane w sklepach ogól...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:39