24.04.2023 / 15:32
StoryEditor

Usługa Allegro Pay Business coraz popularniejsza. Obroty z transakcji wzrosły trzykrotnie

Dostęp Allegro Pay Business uzyskało już ponad 100 tys. przedsiębiorców (Allegro)
Allegro Pay Business to metoda odroczonej płatności (BNPL) dla firm, dostępna na platformie Allegro Business. W ciągu ostatniego roku wartość zamówień z wykorzystaniem tej usługi wzrosła trzykrotnie, a zawierane transakcje generują trzykrotnie wyższy obrót w porównaniu do innych metod płatności.

Dostęp Allegro Pay Business uzyskało już ponad 100 tys. przedsiębiorców. 1 na 10 firm odraczających płatność to start-upy, które mają utrudniony dostęp do innych form finansowan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.11.2024 / 09:17
StoryEditor
Grupa Ambra raportuje w Polsce spadki sprzedaży, zarówno w ujęciu wolumenowym, jak i wartościowym
Słabe wyniki Grupa Ambra w Polsce (Shutterstock)

W pierwszym kwartale 2024/2025 r. sprzedaż Grupy AMBRA spadła o 0,4 proc. w ujęciu ilościowym, a przychody ze sprzedaży zmniejszyły się o 2,7 proc. Dynamicznie natomiast rosła sprzedaż w Rumunii oraz w kategorii win bezalkoholowych.

Przychody na największym rynku Grupy, czyli w Polsce spadły w kwartale o 2,6 proc. Najlepiej w tym okresie rozwijała się sprzedaż win bezalkoholowych CIN&CIN Free. W segmencie t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 15:10
StoryEditor
POLAK NA ZAKUPACH. Jakość nie ilość. Kluczową wartością produktu jest jego dostosowanie do indywidualnych potrzeb
Polacy coraz częściej dokonują świadomych wyborów zakupowych (fot. Shutterstock)

Polscy konsumenci stają się coraz bardziej świadomi swoich wyborów zakupowych, skupiając się na jakości, trwałości i zgodności z własnymi przekonaniami, wynika z najnowszego raportu TrendKey, przygotowany przez firmę GfK – An NIQ Company. Na co Polacy zwracają uwagę według najnowszego badania?

- Współczesny konsument wybiera jakość, nie ilość – bo liczy się to, co trwałe i zgodne z naszymi przekonaniami, a nie chwilowa korzyść – mówi Dominika Grusznic-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 20:47