24.06.2023 / 21:06
StoryEditor

POLSKIE SIECI SPOŻYWCZE SPOTKAŁY SIĘ Z MINISTREM ROLNICTWA. Powstanie wspólna platforma handlowa online dla krajowych detalistów? Fikcja, czy realny projekt ratunkowy?

Spotkanie ministra rolnictwa i rozwoju wsi Roberta Telusa oraz sekretarza stanu Rafała Romanowskiego z reprezentantami polskich sieci sklepów spożywczych (Minrol)
Potrzeba wsparcia polskich sieci sklepów spożywczych była tematem spotkania ministra rolnictwa i rozwoju wsi Roberta Telusa oraz sekretarza stanu Rafała Romanowskiego z reprezentantami firm handlowych. Jednym z pomysłów, który pojawił się w trakcie rozmów był projekt wspólnej sprzedaży produktów na platformie internetowej, co – według jednego z wiceministrów - mogłaby dać polskim detalistom przewagę konkurencyjną.

Minister Robert Telus wysłuchał uwag ze strony środowiska polskich sieci sklepów spożywczych. Podkreślali oni, że ich sytuacja jest trudna w związku z dominacją na polsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2024 / 17:00
StoryEditor
Toms Group, największy duński producent słodyczy, przenosi część produkcji czekolady do Polski. Szykuje się potężna inwestycja
Zakład produkcyjny Toms Group w Nowej Soli

Toms Group, lider duńskiego rynku słodyczy, zamierza zakończyć produkcję czekolady w zakładzie w Ballerup w Danii i przeniesie ją do fabryki w Nowej Soli, którą zamierza rozbudować. Kwatera główna producenta pozostanie w Ballerup.

Firma Toms pozostawi sobie w Danii tylko jeden zakład produkcyjny – fabrykę słodyczy Helseholmen, produkującą takie produkty jak lukrecja i żelki. Zlokalizowana w Nowej Soli w w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 14:04
StoryEditor
Black Friday 2024. Polowanie na okazje w czasach rosnących kosztów życia
Black Friday 2024. Polowanie na okazje w czasach rosnących kosztów życia (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rosnące ceny i zmniejszona siła nabywcza konsumentów wpływają na ich decyzje zakupowe w okresie przedświątecznym. Jak pokazuje najnowsze badanie EY "Holiday Shopping Survey", klienci coraz bardziej świadomie podchodzą do wydatków, chętniej korzystając z okazji, ale jednocześnie zachowując dystans do obietnic promocyjnych.

Z badania EY wynika, że aż 69 proc. konsumentów na świecie planuje skorzystać z okazji oferowanych podczas wyprzedaży takich jak Black Friday. Wśród osób poniżej 27. roku życia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2024 18:51