31.05.2023 / 12:35
StoryEditor

Platforma wszystko.pl startuje już za kilka tygodni. Znamy dokładną datę inauguracji działalności serwisu

W czerwcu rusza platforma wszystko.pl (Shutterstock)
Należąca do Grupy Kapitałowej Comarch firma wszystko.pl poinformowała, że nowa platforma e-commerce w tej domenie wystartuje 29 czerwca 2023 r. Operator zapowiada, że już w dniu inauguracji w serwisie dostępnych będzie kilka milionów ofert. Kilka milionów ofert w dniu premiery. Niedługo po starcie planowane jest udostępnienie konsumentom dedykowanej aplikacji mobilnej do zakupów.

Jak wielokrotnie informował portal wiadomoscihandlowe.pl, polska firma technologiczna Comarch od kilkunastu miesięcy rozwija nową platformę marketplace wszystko.pl. 31 ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 11:18
StoryEditor
Grupa Pepco ze spadkiem przychodów LFL. Kto zawinił i jak poradziły sobie sieci Pepco oraz Dealz?
Grupa Pepco zapowiada, że w całym roku obrortowym 2025 powiększy się o około 300 sklepów (fot. Shutterstock)

Pepco Group, właściciel sieci dyskontów Pepco i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, podała wyniki za pierwszy kwartał roku obrotowego 2025, zakończony 31 grudnia 2024 r. Wskazują one na wzrost przy przychodów w ujęciu ogólnym, ale już w spadek w ujęciu LFL.

Przychody Grupy Pepco za pierwszy kwartał roku obrotowego 2025 wyniosły 1,9 mld euro, co oznacza ich wzrost o 3 proc. rok do roku przy stałym kursie walutowym. Według danych p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 14:14
StoryEditor
Pojawił się nowy gracz na rynku dyskontów niespożywczych. Primark otwiera pierwszy samodzielny sklep z artykułami do domu
Pojawił się nowy gracz na rynku dyskontów niespożywczych. Primark otwiera pierwszy samodzielny sklep z artykułami do domu (Shutterstock)

Primark, znana sieć sklepów odzieżowych i artykułów gospodarstwa domowego, potwierdziła otwarcie swojego pierwszego samodzielnego sklepu z artykułami do domu. Placówka o powierzchni ponad 800 m kw. zostanie uruchomiona w marcu w centrum Belfastu, w budynku Fountain House.

W nowym sklepie Primark Home klienci znajdą szeroką gamę produktów, w tym pościel, ręczniki oraz ceramikę. Jak podaje firma, decyzja o otwarciu tej placówki jest odpowiedzią na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:47