27.07.2022 / 16:24
StoryEditor

Platforma modowa Zalando obchodzi w sierpniu 10-lecie funkcjonowania w Polsce

Zalando obchodzi 10-lecie obecności w Polsce (fot. FB Zalando)
Zalando, europejska platforma modowa i lifestylowa, w sierpniu będzie obchodzić 10-lecie funkcjonowania na polskim rynku. Firma przypomina najciekawsze fakty ze swojej polskiej historii.

Pierwszą rzecz w Polsce kupiono na portalu Zalando 24 sierpnia 2012 roku, dokładnie o godzinie 11:06. Były to sportowe szorty. Od tego momentu ta kategoria i pozostałe zaczęły ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.04.2025 / 09:00
StoryEditor
Retail media to nowa maszyna do zarabiania. Jak sklepy przekształcają przestrzeń handlową w potężne narzędzie reklamowe? [Retail Trends 2025]
Antoine Kolendowski, Country Head Poland, Footprints AI (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sklep coraz częściej staje się także platformą reklamową, która potrafi precyzyjnie trafić z komunikatem w moment, gdy klient stoi przed półką i zastanawia się, co włożyć do koszyka. Według prezentacji przedstawionej przez Antoine‘a Kolendowskiego, Country Head Poland, Footprints AI na kongresie Retail Trends 2025, retail media dynamicznie zmieniają sposób, w jaki funkcjonuje handel detaliczny, umożliwiając nie tylko trafniejsze kampanie marketingowe, ale i generując konkretne, wymierne zyski dla sieci handlowych.

Retail media to nic innego jak reklama w miejscu, gdzie klient dokonuje zakupów — czyli tam, gdzie decyzje zakupowe zapadają naprawdę. W przeciwieństwie do klasycznych kampa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 14:46
StoryEditor
Marka Dr. Martens uruchamia w Warszawie pop-up shop i prezentuje dwa premierowe modele obuwia
Marka Dr. Martens uruchamia w Warszawie pop-up shop (Shutterstock)

Marka Dr. Martens po raz kolejny rusza z pop-upem. Sklep tymczasowy będzie funkcjonował od 17 kwietnia do 24 maja w samym sercu Warszawy, w Pasażu Wiecha. Prezentowane będą m.in. dwa premierowe modele – Buzz i Elphie.

Dr. Martens wykorzysta sklep tymczasowy m.in. do zaprezentowania najnowszej kolekcji obuwia i dodatków, w tym dwa premierowe modele – Buzz i Elphie – które mają wyróżniać się de...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 19:32