03.10.2023 / 16:46
StoryEditor

Mennica Skarbowa z nowym sklepem internetowym. Łatwiej kupisz złoto i inne kruszce

<p>Mennica Skarbowa mocno stawia na e-commerce</p>

Mennica Skarbowa mocno stawia na e-commerce

fot. materiały prasowe
<p>Mennica Skarbowa mocno stawia na e-commerce</p>

Adam Stroniawski, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży Mennicy Skarbowej 

fot. materiały prasowe
<p>Mennica Skarbowa mocno stawia na e-commerce</p>

Mennica Skarbowa mocno stawia na e-commerce

fot. materiały prasowe
<p>Mennica Skarbowa mocno stawia na e-commerce</p>
<p>Mennica Skarbowa mocno stawia na e-commerce</p>
<p>Mennica Skarbowa mocno stawia na e-commerce</p>
Mennica Skarbowa uruchamia nowy sklep e-commerce, przez co liczy, że nowa inwestycja zwiększy jej przychody ze sprzedaży online. Sprawdzamy co oprócz złota będzie oferowane w nowej witrynie.

Mennica Skarbowa to dealer złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych w Polsce. To w głównej mierze złote sztabki i monety bulionowe, srebro oraz biżuteria. Firma not...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2024 / 11:09
StoryEditor
Żabka na szczycie Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Tylko po co tam frytki i hot-dogi?

Hot-Dog i Frytka Żanetka z Żabki pojawiły się szczycie Pałacu Kultury i nauki w Warszawie. W taki sposób Żabka świętowała otwarcie 11 000. sklepu w Polsce. Placówka ruszyła przy ul. Moliera 8 w Warszawie, a jednocześnie Żabka świętowała także uruchomienie 1000. sklep w stolicy, w Centrum LiM przy al. Jerozolimskich.

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez „upraszczanie codziennego życia klientów”. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsume...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.12.2024 / 09:04
StoryEditor
Biedasylwester 2024. Polacy zaciskają pasa i nie chcą wydawać dużo na imprezę kończącą rok
Polacy nie chcą wydawać dużo na Sylwestra (fot. Envato Elements)

Prawie co dziewiąty Polak zamierza spędzić Sylwestra we własnym lub rodzinnym gronie bez wychodzenia na wystawne imprezy. Wydatki będą pod ścisłą kontrolą, a prawie jedna piąta społeczeństwa w ogóle nie zamierza ponosić wydatków na ostatni wieczór w roku.

Badanie „Sylwestrowe plany Polaków” na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor pokazuje, że na sylwestrowe świętowanie w pojedynkę lub gronie domowników decyduje się aż 66 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. styczeń 2025 23:14