12.12.2022 / 10:29
StoryEditor

Które marki sklepów Polacy oceniają najwyżej? Poznaj najnowszy ranking!

Firma doradcza OC&C Strategy Consultants przedstawiła wyniki 10. edycji badania Retail Proposition Index, sprawdzającego postrzeganie sieci handlowych i platform zakupowych (fot. Shutterstock)
Firma doradcza OC&C Strategy Consultants przedstawiła wyniki 10. edycji badania Retail Proposition Index, sprawdzającego postrzeganie sieci handlowych i platform zakupowych. W TOP 10 najlepiej ocenianych marek sklepów znalazła się tylko jedna reprezentująca branżę spożywczą. O którym szyldzie mowa?

Listę zwycięzców Retail Proposition Index 2022 otwiera Allegro, które powróciło na pozycję lidera po pięcioletniej przerwie. Oznacza to zmianę kolejności na po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 09:16
StoryEditor
Biedronka bije się o Warszawę z Lidlem i Żabką? Jak wygląda ekspansja największych sieci na stołecznym rynku?
Biedronka w Warszawie (fot. Materiały Własne)

Sieć Biedronka nie zapomina o rozwoju także na nasyconym już rynku warszawskim. Ostatnio otwierała sklepy w bardziej peryferyjnych dzielnicach. Swoją ekspansję w stolicy prowadzą też Lidl i Żabka.

Jak zwraca  uwagę Zbigniew Jaszkowski, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka, odpowiedzialny za region Warszawa, w samej stolicy działa obecnie  175 sklepów dyskontera, a w całe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 13:58
StoryEditor
Konsument pod obserwacją, czyli jak technologia wizyjna poprawia wiedzę o zachowaniach klientów [WIDEO]
Armen Moska, Hikvision

Technologia wizyjna daje sieciom handlowym wiele danych, które mogą przełożyć się na poprawę customer experience i budowanie lepszej oferty, ale też służyć poprawie poziomu bezpieczeństwa. O tym, jak można z niej korzystać, opowiedział nam Armen Moska, business development manager w firmie Hikvision.

- Kolejne kilka lat to czas, w którym te technologie stawać się będą coraz bardziej powszechne w placówkach detalicznych i w coraz bardziej zaawansowany sposób będą pomagały wal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. luty 2025 06:48