12.12.2022 / 10:29
StoryEditor

Które marki sklepów Polacy oceniają najwyżej? Poznaj najnowszy ranking!

Firma doradcza OC&C Strategy Consultants przedstawiła wyniki 10. edycji badania Retail Proposition Index, sprawdzającego postrzeganie sieci handlowych i platform zakupowych (fot. Shutterstock)
Firma doradcza OC&C Strategy Consultants przedstawiła wyniki 10. edycji badania Retail Proposition Index, sprawdzającego postrzeganie sieci handlowych i platform zakupowych. W TOP 10 najlepiej ocenianych marek sklepów znalazła się tylko jedna reprezentująca branżę spożywczą. O którym szyldzie mowa?

Listę zwycięzców Retail Proposition Index 2022 otwiera Allegro, które powróciło na pozycję lidera po pięcioletniej przerwie. Oznacza to zmianę kolejności na po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.11.2024 / 16:23
StoryEditor
Właściciele 7-Eleven nie chcą sprzedać firmy? Coraz wyższe oferty na razie bez skutku
7-Eleven jest obecne w 19 krajach, ma zamiar wejść na ponad 10 nowych rynków (fot. Sorbis/Shutterstock)

Kandadyjska sieć sklepów spożywczych Alimentation Couche-Tard zaprzecza doniesieniem o planach wrogiego przejęcia japońskiego holdingu Seven & I - właściciela sieci sklepów 7-Eleven. Japończycy nie są skłonni do sprzedaży, mają inne plany.

W wywiadzie dla japońskich mediów  Alain Bouchard, prezes i współzałożyciel kanadyjskiej sieci, wyjaśnił, że “wroga oferta nie była brana pod uwagę”. Może to wskazywać na chęć p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 17:45
StoryEditor
Klarna inwestuje w Polsce. Nowy Hub Technologiczny w Warszawie
Sebastian Siemiatkowski, współzałożyciel i CEO Klarna (fot. materiały prasowe)

Klarna, jeden z globalnych liderów płatności i zakupów opartych na sztucznej inteligencji, ogłosiła otwarcie nowego centrum technologicznego w Warszawie. Inwestycja ma na celu zatrudnienie ponad 100 inżynierów do 2025 roku i stanowi kluczowy element strategii firmy na rzecz globalnej innowacyjności. Dlaczego Warszawa? Jakie korzyści przyniesie to Polsce? Oto szczegóły.

- Polska będzie potęgą technologiczną w Europie. Wyjątkowy talent inżynierski, kwitnąca scena startupowa i strategiczna lokalizacja Warszawy sprawiają, że jest to idealny wybór ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2024 19:03