26.09.2023 / 15:39
StoryEditor

Już 100 proc. polskich użytkowników internetu deklaruje, że przynajmniej raz dokonało zakupu towarów lub usług online

(fot. Shutterstock)
Polskie e-commerce od lat rozwija się w imponującym tempie. W miarę jak rośnie dostęp do internetu, zakupy online robi coraz więcej konsumentów, także z grup, które wcześniej nie były zbyt aktywne w sieci. Najnowszy raport Eurocommerce, Europe E-Commerce Report 2023.

W najnowszym raporcie Eurocommerce znajdujemy sporo najnowszych danych, podsumowujących dekadę rozwoju e-commerce w Polsce. Jak czytamy, w 2012 r. dostęp do internetu miało ok. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 13:10
StoryEditor
Zmiany za sterami firmy Aryzta. Kto został nowym dyrektorem piekarniczego giganta w Polsce i co stało się z dotychczasowym?
Waldemar Topolski i Agnieszka Bibrich-Olesińska, czyli były i obecny dyrektor zarządzający Aryzta Polska (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Bibrich-Olesińska została nową dyrektor zarządzającą polskiego oddziału firmy Aryzta. Zastąpiła na tym stanowisko Waldemara Topolskiego, który awansował w międzynarodowych strukturach grupy. Co będzie robił teraz?

Agnieszka Bibrich-Olesińska, powołana na stanowisko dyrektor zarządzającej Aryzta Polska, ma bogate doświadczenie zdobyte podczas ponad 20-letniej kariery w branży FMCG.  Praco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 13:06
StoryEditor
Czy masło będzie jeszcze droższe? Ekspert mówi o wpływie pryszczycy na rynek mleka i nabiału i masła
Czy masło będzie jeszcze droższe? Ekspert mówi o wpływie pryszczycy na rynek mleka i nabiału i masła (fot. Elzbieta Krzysztof/Shutterstock)

10 stycznia niemieckie służby weterynaryjne wykryły ognisko pryszczycy. W mediach pojawiły się informacje w związku z tym o m.in. utylizacji mleka przez hodowców z zagrożonego obszaru. Michał Bieńkowski, starszy analityk sektora Food & Agri BNP Paribas opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl o tym, jak ta interwencja wpłynie na rynek mleka i czy masło może jeszcze podrożeć.

Z powodu wykrycia pryszczycy w Niemczech, która pojawiła się tam pierwszy raz od 37 lat, lokalne władze podjęły szeroko zakrojone działania mające ograniczyć rozprzestrzenianie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 00:26