21.04.2022 / 17:21
StoryEditor

HalfPrice w ciągu najbliższych 4 lat ma być najbardziej rentownym konceptem CCC

HalfPrice to sieć sklepów stworzona przez CCC (fot. mat. prasowe)
Grupa CCC przestaje być kojarzona wyłącznie markami sprzedawanymi w sklepach z pomarańczowym logo z trzema literami C. Jednym z motorów napędowych firmy w zakończonym roku finansowym była sieć HalfPrice. Według Marcina Czyczerskiego, prezesa CCC, w mniej niż rok spółce udało się zbudować „największą sieć offprice w Europie Środkowo-Wschodniej”.

Dziś HalfPrice to 67 sklepów w 7 krajach, a CCC pracuje nad otwarciem kolejnych salonów i na kolejnych rynkach. W ramach marki działa również sklep online w formie klubu zakup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 11:13
StoryEditor
Właściciel znanych restauracji prognozuje wzrosty. Co czeka Grupę Mex Polska?
Właściciel znanych restauracji prognozuje wzrosty. Co czeka Grupę Mex Polska? (fot. Mexpolska.pl)

Mex Polska, notowana na GPW grupa restauracyjna, przewiduje wzrost skonsolidowanych przychodów netto o 12 proc. rok do roku, co pozwoli jej osiągnąć wynik na poziomie blisko 107 mln zł. Grupa spodziewa się, że zysk EBITDA wyniesie 16,2 mln zł, co oznacza wzrost o 8 proc. rok do roku.

Mimo dynamicznego rozwoju, skonsolidowany zysk netto spółki będzie oscylować wokół 3 mln zł. Na jego wysokość wpłynęło zastosowanie standardu MSSF16, zmieniającego strukturę kos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.03.2025 / 11:25
StoryEditor
Polacy i dania gotowe. Jak często, po co i co kupują?
Pierogi (fot. Envato Elements)

Coraz więcej Polaków sięga po dania gotowe. Po co po nie sięgają i jak często sobie na nie pozwalają? Mówi o tym najnowsze badania Moja Gazetka.

Około 52 proc. respondentów deklaruje, że kupuje dania gotowe. Największy odsetek osób – 63 procent – robi to kilka razy w miesiącu, a 26,9 proc. rzadziej niż raz w miesiącu. Ki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 10:45