20.01.2022 / 18:41
StoryEditor

Everli dostarczy zakupy klientom hipermarketów B1. Operator poszerza zasięg usług

Sieć hipermarketów Bi1 podpisała umowę z platformą zakupową Everli (youtube/mirbud)
Platforma zakupowa Everli rozpoczęła współpracę z kolejną siecią. Po handlowych gigantach takich jak Biedronka, Lidl, Kaufland, Carrefour, Auchan, Spar czy E.Lecler przyszedł czas na graczy nieco mniejszego kalibru.

W styczniu nowym partnerem Everly została sieć hipermarketów Bi1. Liczy ona osiem placówek zlokalizowanych w: Białymstoku, Bielsku-Białej, Czeladzi, Ełku, Legnicy, Rzeszowie, Sz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 18:21
StoryEditor
Duża sieć handlowa zakazuje noszenia słuchawek pracownikom. O co chodzi? Czy Lidl i pozostałe firmy zrobią to samo?
Tesco zakazuje noszenia słuchawek pracownikom (fot. Shutterstock)

W odpowiedzi na spadające wskaźniki satysfakcji klientów, sieć supermarketów Tesco zdecydowała o wprowadzeniu zakazu noszenia słuchawek przez pracowników na sali sprzedaży. Zmiana w polityce uniformowej została wdrożona, by poprawić kontakt między klientami a personelem, co ma pozytywnie wpłynąć na jakość obsługi klienta.

Dotychczas zakaz noszenia słuchawek był częścią przepisów BHP, jednak od niedawna reguluje go aktualna polityka dotycząca stroju służbowego. Według Tesco, decyzja ta jest kluczo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2024 / 17:30
StoryEditor
Aplikacja DPD Mobile ma już ponad 5 mln pobrań oraz nowe funkcje
Aplikacja DPD Mobile oferuje m.in. takie funkcjonalności jak zmiana terminu dostawy, przekierowanie paczki pod inny adres, a także korzystanie z mapy punktów odbioru i nadania paczek. DPD Mobile (fot. mat. pras.)

DPD Polska konsekwentnie rozwija sieć nadań i odbiorów przesyłek DPD Pickup. Jak podkreśla firma, wygodnym kluczem do tego ekosystemu jest aplikacja DPD Mobile, która może się poszczycić już 5 mln pobrań oraz nowym funkcjonalnościami.

– Wiemy, że potrze by klientów są różne i się zmieniają, dlatego nieustannie prowadzimy dialog, co możemy zrobić jeszcze lepiej – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrekt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 11:17