19.11.2021 / 18:45
StoryEditor

Allegro bije się ze sklepami stacjonarnymi o rynek wart 50 mld złotych

fot. materiały prasowe/ RTV Euro AGD (Sklep RTV Euro AGD)
Allegro zdecydowanym liderem na rynku sprzedawców RTV i AGD, chociaż wciąż prawie połowa z nas woli robić zakupy w sklepach stacjonarnych – wynika z najnowszego raportu Kearney Polish Consumer Retail Radar dotyczącego sprzedaży RTV i AGD w Polsce.

Na polskim rynku sprzedawców RTV i AGD króluje dziesięć silnych marek, które walczą o 40-50 mld zł wydawanych co roku przez konsumentów tej branży - wynika z raportu Kearney Pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2024 / 12:22
StoryEditor
Marki własne w Europie. W jakich krajach private brands poczynają sobie najlepiej i gdzie plasuje się Polska? [DANE]
Udział marek własnych w polskim rynku FMCG w trzecim kwartale 2024 r. przekroczył 27 proc. (fot. Bartek Banaszak)

Europa jest regionem z największym udziałem marek własnych w rynku FMCG. Z najnowszego raportu Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Marek Własnych (Private Label Manufacturers Association International, w skrócie PLMA), wynika, że w trzecim kwartale 2024 r. wyniósł on prawie 39 proc. co oznacza wzrost o 0,2 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem roku ubiegłego.

Wg danych NielsenIQ, przytoczonych w raporcie PLMA, udział marek własnych w rynku FMCG znacząco wrósł w 11 z 17 analizowanych krajów europejskich. Zaobserwowano go m.in.: ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 15:47
StoryEditor
Przerwane zakupy sieci Carrefour. Oferta na zakup dużej sieci handlowej okazała się niewystarczająca
Carrefour nie przejmie hiszpańskiej sieci sklepów. Pai Partners broni niezależności lokalnych przedsiębiorstw (fot. Below the Sky/Shutterstock)

Francuski gigant detaliczny Carrefour złożył ofertę zakupu Uvesco, właściciela sieci BM Supermercados w Hiszpanii, za około 800 mln euro. Propozycja ta została jednak odrzucona przez głównego udziałowca Uvesco, francuski fundusz Pai Partners. Jak podają lokalne media, oferta została uznana za niewystarczającą.

Pai Partners, który nabył 70 proc. udziałów w Uvesco cztery lata temu, kontroluje obecnie większość w firmie. Pozostałe 30 proc. należy do założycieli spółki, czyli rodziny Fern...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 17:21