22.03.2023 / 13:25
StoryEditor

Aleksandra Borycka, szefowa Amazon.pl: Nie walczymy z naszą konkurencją

Aleksandra Borycka, szefowa marketplace‘u Amazon.pl
- Mówiąc o Amazon trzeba zawiesić myślenie przez pryzmat walki, konkurencji. W naszym słowniku te słowa nie istnieją. Nie walczymy z konkurencją. (...) Staramy się zapewnić jak najlepszą obsługę naszemu klientowi, i tyle. Nie zastanawiamy się nad tym, co robią inne sklepy - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Borycka, szefowa marketplace‘u Amazon.pl.

Jak z perspektywy „amazonki” z ponad rocznym stażem ocenia Pani polski e-commerce? Na jakim etapie rozwoju się znajdujemy? Nie myśli Pani o konkurencji, ale funkcjonujecie obok ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 09:16