29.03.2023 / 10:29
StoryEditor

Aleksandra Borycka, Amazon.pl: Nie chcemy być anonimowym pośrednikiem między sprzedawcami a klientami

Aleksandra Borycka, szefowa marketplace‘u Amazon.pl (fot. mat. prasowe)
- W Amazon wszyscy jesteśmy właścicielami spółki, wszyscy mamy akcje, właśnie po to żebyśmy nie wstydzili się firmy, w której pracujemy. Byśmy codziennie robili takie rzeczy, którymi można się chwalić - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Borycka, szefowa marketplace‘u Amazon.pl.

Proszę uchylić rąbka tajemnicy – co zrobić, by klient kupił dzisiaj, jutro i pojutrze? Czy jest jakaś generalna zasada, jakiś wzorzec, model?

Odpowiem pytaniem: co spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 05:32