08.05.2024 / 15:48
StoryEditor

Najwięksi w transgranicznym e-commerce. W TOP10 znaleźli się międzynarodowi detaliści, producenci i marketplace

Ikea, Zalando i H&M znalazły się w czołówce rankingu 500 największych europejskich graczy pod względem ich wyników w internetowej sprzedaży transgranicznej (Shutterstock)
Ikea, Zalando i H&M znalazły się w czołówce rankingu 500 największych europejskich graczy pod względem ich wyników w internetowej sprzedaży transgranicznej. W raporcie Cross-Border TOP 500 zwrócono uwagę na spadek obrotów, słabe wyniki w niestabilnym otoczeniu makroekonomicznym, wyzwania logistyczne oraz konkurencję ze strony amerykańskich i wschodzących chińskich marek, takich jak Shein i Temu.

Zsumowane GMV firm z listy TOP 500 było niższe o 18 proc. w porównaniu z danymi z poprzedniej edycji raportu i spadło do 50 mld euro w 2023 roku. W zestawieniu uwzględniana jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 13:35
StoryEditor
Każdy powód jest dobry, by… wydłużyć godziny otwarcia Biedronki
Biedronka po raz kolejny wydłuża godziny otwarcia swoich sklepów. Tym razem powodem do tego jest piłka nożna (fot, Shutterstock)
Święta, wydłużony weekend typu majówka, niedziela handlowa – Biedronka skrzętnie wykorzystuje każdą okazję do tego, żeby wydłużyć godziny otwarcia swoich sklepów. W najbliższy piątek i sobotę placówki sieci znowu będą otwarte dłużej. Z jakiego powodu?

W piątek 12 lipca i w sobotę 13 lipca ponad 3100 sklepów Biedronka (a więc zdecydowana większość, bo sieć liczy obecnie ponad 3600 placówek) będzie pracowało co najmniej do godz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 15:22
StoryEditor
Action zdobywa rynek non-food w Polsce. Ile sklepów uruchomi sieć w tym roku?
Sklep Action w Toruniu (materały prasowe)
Action zdobywa w Polsce coraz większy udział, jeśli chodzi o handel produktami non-food i żywnością pakowaną. W ub. roku około 300 supermarketów pozwoliło firmie odnotować sprzedaż na poziomie 3,57 mld zł wobec 2,19 mld zł rok wcześniej, przy odpowiednio mniejszej liczbie sklepów.

Spółka zarządzająca sklepami Action w Polsce osiągnęła w ub. oku przychód w wysokości 3,57 mld zł, o 63 proc. wyższy niż rok wcześniej. W tym czasie otwarto 66 nowych sklepów i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:43