21.11.2023 / 16:53
StoryEditor

Nadchodzi Black Friday. Konsumenci w internecie będą poszukiwać dobrej ceny i wysokiej jakości „doświadczeń cyfrowych”

Aplikacja mobilna Lidl Plus (fot. Shutterstock)
Konsumenci na całym świecie planują zrobić w tym roku największe zakupy przedświąteczne przez internet - wynika z badania Cisco AppDynamics. Ankietowani spodziewają się, że blisko 60 proc. wydatków w okresie Black Friday i Cyber Monday, zostanie zrealizowanych online. Co ciekawe, konsumenci są bardzo mało wyrozumiali dla aplikacji sklepowych. Jeśli ta chociaż raz zawiedzie, klient może już więcej z niej nie skorzystać.

Jak tłumaczą twórcy badania, wraz z rosnącymi kosztami życia, konsumenci coraz częściej starają się korzystać z rabatów i ofert podczas wielkich zakupów. W tym roku ankietowani ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.01.2025 / 16:36
StoryEditor
Sephora z nową prezes. Kto pokieruje siecią w Europie i na Bliskim Wschodzie?
Catherine Spindler, nowa prezes Sephory na Europę i Bliski Wschód, przez ostatnie lata związana była zawodowo z firmą Lacoste (fot. LinkedIn)

Sieć perfumerii Sephora będzie miała nową szefową odpowiedzialną za rozwój w Europie i na Bliskim Wschodzie. Pod koniec stycznia stanowisko to obejmie Catherine Spindler, która wcześniej przez pięć lat zarządzała francuską marką odzieżową Lacoste.

27 stycznia nastąpi zmiana na stanowisku prezesa Sephory na Europę i Bliski Wschód, ale nadal pozostanie ono w rękach kobiety. Portal wiadomoscikosmetyczne.pl informuje, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 11:02
StoryEditor
Ahold Delhaize mebluje sieć Profi. Nowy właściciel zmienia prezesa największej rumuńskiej sieci pod względem liczby sklepów
Mihai Spulber, dyrektor operacyjny sieci Mega Image zastąpi Gaetana Pactona, na stanowisku dyrektora zarządzającego Profi Rom Food

Mihai Spulber, obecnie wiceprezes ds. operacji i łańcucha dostaw w sieci Mega Image, obejmie od 1 lipca stanowisko dyrektora generalnego Profi Rom Food. Obaj detaliści mają teraz tego samego właściciela.

Nowym właścicielem Profi został Ahold Dalhaize, który już wcześniej zarządzał siecią Mega Image. Za 1750 sklepów zapłacił ok. 1,3 mld euro.

Teraz wiemy już także ja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 15:00