Świat marketingu drive-to-store rozwija się dynamicznie. Grupa MEDIA Central łączy siły z wiodącą europejską cyfrową firmą technologiczną ShopFully, aby towarzyszyć sieciom handlowym i markom w ich transformacji z druku do hybrydowej aktywacji sprzedaży i rozszerzyć zasięg cyfrowy dla klientów na wszystkich rynkach europejskich. Cyfrowe firmy ShopFully i Offerista tworzą w ten sposób nowego lidera rynku cyfrowego w Europie i na świecie.
Dzięki połączeniu firm cyfrowych, Grupa MEDIA Central wzmocni swój rozwój pod nadzorem Stefano Portu, CEO ShopFully & CEO Digital MEDIA Central Group oraz Benjamina Thyma, CEO Offerista Group. W przyszłości lokalni klienci detaliczni i marki obu firm będą mogli uzyskać dostęp do know-how i najlepszej w swojej klasie technologii obu firm, a tym samym łatwo dotrzeć i aktywować kupujących w całej Europie i poza nią - zarówno na platformach cyfrowych, jak i w punktach sprzedaży.
Założona w 2012 roku firma technologiczna ShopFully z siedzibą w Mediolanie działa obecnie w 12 krajach w Europie, Ameryce Łacińskiej i Australii, zatrudniając 370 pracowników. Poprzez swoje aplikacje i strony internetowe DoveConviene, Tiendeo, PromoQui i VolantinoFacile, a także rozwiązania technologiczne, w tym "HI!" (Hyperlocal Intelligence), hiperlokalną platformę marketingową ShopFully opartą na sztucznej inteligencji, ShopFully pomaga ponad 400 największym detalistom i najbardziej znanym markom na całym świecie angażować 45 milionów konsumentów w całym procesie zakupowym, od badań online po zakupy w sklepie.
"Po naszym dynamicznym rozwoju w Niemczech i Europie Środkowo-Wschodniej poprzez przejęcie Grupy Offerista i eksperta w dziedzinie analizowania danych Yagora, z radością witamy ShopFully w naszej rodzinie. Wspólnie przenosimy marketing drive-to-store na wyższy poziom w całej Europie i oferujemy sieciom handlowym i markom niezrównany zasięg i doświadczenie". Ingo Wienand, CEO Grupy MEDIA Central.
"Cieszymy się, że możemy połączyć się z Grupą MEDIA Central i w ten sposób stworzyć europejskiego lidera w dziedzinie Marketingu Drive-to-Store. Łącząc nasze siły, dodając w ten sposób silną obecność ShopFully w Europie Południowej i na arenie międzynarodowej, wiodącą pozycję Grupy Offerista w regionach DACH i CEE oraz wiedzę Yagora w zakresie analizowania danych, będziemy w stanie zaoferować sieciom handlowym i markom w całej Europie oraz poza nią unikalne i szeroko zasięgowe rozwiązania cyfrowe w obszarze drive-to-store z jednego źródła i jednej platformy technologicznej ". Stefano Portu, CEO Digital MEDIA Central Group.
Grupa MEDIA Central zatrudnia obecnie 900 pracowników w 21 lokalizacjach i działa w ponad 30 krajach
Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.offerista.com/pl/