17.05.2024 / 16:39
StoryEditor

Frisco znalazło sposób na wojnę cenową między dyskontami. E-sklep na dobrej drodze do pełnej rentowności w 2025 r.!

Frisco ma nowe logo i program lojalnościowy (Frisco)
Pomimo trwającej na rynku FMCG ostrej wojny promocyjnej między największymi sieciami dyskontowymi supermarket internetowy Frisco zwiększył w I kw. br. sprzedaż, średnią wartość koszyka zakupowego oraz liczbę aktywnych klientów.

Frisco zwiększyło udział w rynku e-grocery w I kw. 2024 r. Sprzedaż w tym okresie podskoczyła o 20 proc. r/r. do 124 mln zł. Zaś liczba aktywnych klientów urosła aż o 26 proc. r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 08:52
StoryEditor
Już nie tylko szarańcza i świerszcze mogą być sprzedawane w europejskich sklepach. Komisja Europejska zgodziła się na proszek larwowy
Komisja Europejska dała zgodę na sprzedawanie proszku z mącznika w sklepach (fot. ESM)

Brytyjski sprzedawca detaliczny Co-op opublikował wygenerowane przez sztuczną inteligencję obrazy przedstawiające, jak może wyglądać żywność przyszłości. Wśród nich są takie przysmaki jak sałatki ze świerszcza. Wkrótce będzie można zaktualizować ten obrazek. Komisja Europejska zezwoliła na wprowadzenie do obrotu żółtego proszku z mącznika.

W 2024 r. brytyjski sprzedawca detaliczny Co-op opublikował wygenerowane przez sztuczną inteligencję obrazy przedstawiające, jak może wyglądać żywność przyszłości.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 09:02
StoryEditor
Menedżer bardzo kulturalny. Jan Słowik z Lidl Polska wybrał dla Was książki i filmy
Jan Słowik, dyrektor operacyjny Lidl Polska (fot. Lidl)

Inaugurujemy nową rubrykę. Czołowi menedżerowie ze świata handlu FMCG opowiedzą tu nie o dobrach szybkozbywalnych, lecz o dobrach kultury. Nasz cykl otwierają książkowo-filmowe rekomendacje Jana Słowika, dyrektora operacyjnego w Lidl Polska, a prywatnie wielbiciela Williama Szekspira, jedzenia i rozmów w dobrym towarzystwie.

"Gra szklanych paciorków", autor: Hermann Hesse

Wspaniała ponadczasowa powieść filozoficzna. Ogromna inspiracja dla mnie, począwszy od okresu dojrzewania. Mogę powiedzieć, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 07:07