19.09.2024 / 08:39
StoryEditor

Drugi kwartał w Allegro lepszy od oczekiwań. Wartość sprzedaży rosła dwucyfrowo

Zielony automat paczkowy Allegro (fot. Allegro)

Grupa Allegro pokazała dane za drugi kwartał. Wartość sprzedanych towarów (GMV) zwiększyła się o 11,1 proc., w podobnym tempie rosły przychody, a skorygowana EBITDA urosła o 31,5 proc.

W Polsce wskaźnik GMV przekroczył 15 mld zł w drugim kwartale, a wzrost wskaźnika przyspieszył do 11,6 proc. w skali roku. Przychody spółki w Polsce osiągnęły poziom 2,3 mld zł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.03.2025 / 12:51
StoryEditor
Jan Kolański prelegentem na kongresie Retail Trends 2025! Założyciel i prezes Grupy Colian weźmie udział w debacie poświęconej markom
Jan Kolański, założyciel i prezes Grupy Colian będzie jednym z prelegentów kongresu Retail Trends 2025 (fot. Łukasz Rawa)

Jan Kolański, założyciel i prezes jednego z wiodących przedsiębiorstw spożywczych w Polsce, będzie prelegentem na kongresie Retail Trends 2025. Jako ekspert z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży FMCG, weźmie udział w debacie zatytułowanej.: "Wartość, innowacje i lojalność. Jak brandy i marki własne walczą o serca, umysły i portfele konsumentów?".

Jan Kolański jest od lat znaczącą postacią w branży FMCG. Jego biznesowa kariera zaczęła się w 1990 r. od założenia rodzinnej firmy Ziołopex, produkującej zioła i prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.03.2025 / 10:40
StoryEditor
Carrefour i jego nowa strategia w Polsce. Czy przyjęta taktyka nada nowej dynamiki i wzmocni pozycję francuskiej sieci na naszym rynku?
Sieć Carrefour przeprowadza właśnie głęboką restrukturyzację biznesu w naszym kraju. Znamy kilka elementów tego planu (fot. PaulSat/Shutterstock)

W Polsce Carrefour boryka się z wieloma problemami. Ratunkiem ma być nowa strategia, której elementy sieć ujawnia co jakiś czas. Zebraliśmy je w całość. Czy nowa strategia ustabilizuje a następnie nada nowej dynamiki francuskiej sieci na naszym rynku?

Rok 2024 sieć Carrefour zakończyła w Polsce z 783 sklepami, w tym z 96 hipermarketami, 149 supermarketami, siedmioma dyskontami Supeco oraz 531 sklepami convenience.

W ci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 21:41