19.10.2023 / 12:53
StoryEditor

Chińska platforma Ochama namiesza na polskim rynku? Komentuje Jakub Gierszyński, ekspert branży e-commerce

Jakub Gierszyński, prezes firmy Melissa (apteka-melissa.pl, drogeria e-melissa.pl), członek zarządu spółki Zdrowit (fot. materiały prasowe)
Należąca do grupy JD.com chińska platforma Ochama zadebiutowała w 19 krajach Europy, w tym w Polsce. Jak poradzi sobie w naszym kraju i czy przypadkiem nie "odbije się" od przyzwyczajeń polskich konsumentów? Temat przeanalizował dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Jakub Gierszyński, ekspert od e-commerce.

Koncept rozwijany przez platformę Ochama to połączenie internetowego supermarketu i domu towarowego w formule omnichannel z szeroką gamą marek. Na chińskim rynku w ofercie Ocha...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 14:21
StoryEditor
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Nie wojna cenowa, tylko "zdecydowane, dosyć wyraziste zabieganie o klienta"
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska, podczas kongresu Retail Trends 2024 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Nie czuję, że jestem uczestnikiem wojny. Naprawdę wolałbym, abyśmy takie słowa zostawili na poważniejsze tematy. To, co się dzieje, nazwałbym zdecydowanym, dosyć wyrazistym zabieganiem o klienta - powiedział prezes Lidl Polska Włodzimierz Wlaźlak, odpowiadając podczas kongresu Retail Trends 2024 na pytanie o wojnę cenową dyskontów.

Włodzimierz Wlaźlak stwierdził też, że nieadekwatne jest mówienie o "dominacji" dyskontów. W ocenie szefa Lidl Polska, lepszym sformułowaniem byłaby "akceptacja społeczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 15:51
StoryEditor
Zakupy w autonomicznej Żabce Nano z dodatkowym wymogiem. Konieczne będzie potwierdzenie numeru telefonu
Żabka Nano w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Żabka zmienia regulamin wstępu do swoich sklepów autonomicznych Nano. Od tej pory będzie można z nich korzystać tylko po podaniu w aplikacji numeru telefonu. Jako pierwsi pisaliśmy o tych zmianach już kilka miesięcy temu.

W aplikacji sieci Żabka pojawił się komunikat, który radzi użytkownikom, aby ci przygotowali się na zmiany regulaminu aplikacji Żappka. Niektóre idą całkiem daleko.

P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 08:22