Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

13.09.2024 / 09:12
StoryEditor

Carrefour będzie sprzedawać alkohol online w Polsce. Zaczyna od jednego miasta, ale lista będzie wydłużana

Na zdj. Carrefour w Krakowie (fot. tomeqs/Shutterstock)

Carrefour to kolejny operator spożywczy, który będzie sprzedawać napoje alkoholowe przez internet. Handel alkoholem online w Polsce to skomplikowany temat, gdyż prawo nie jest dostosowane ani do współczesności, ani do rynkowych realiów. W konsekwencji niektóre firmy sprzedają alkohole przez internet, a inne nie decydują się na ten krok w obawie, że zostaną ukarane.

Na razie sprzedaż alkoholu za pośrednictwem Carrefour.pl będzie dostępna tylko w wybranej lokalizacji w Krakowie z opcją odbioru osobistego oraz dla wybranych kodów poczt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 15:27
StoryEditor
Wojna cenowa Lidla i Biedronki wchodzi na nowy poziom. Masło tańsze o 1 grosz. Gdzie jest taniej?
Sklepy Lidl i Biedronka (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl/Jeronimo Martins Polska)

Ceny masła biją ostatnio rekordy i stały się nośnym tematem, więc dyskonty mocniej ruszyły z promocjami na ten asortyment. Biedronka i Lidl prześcigają się w cenie, które różnią się o… 1 grosz.

Cena kostki masła bez promocji w niektórych sklepach może sięgać już nawet 9-10 zł. Oczywiście w dyskontach jest taniej, a najlepsze oferty czekają na tych, którzy zdecydują si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 13:57
StoryEditor
Amerykański sen spełnia się w Dino. Marcin Jędraszak zaczynał za kasą w markecie Dino, a teraz będzie zarządzał firmą
Marcin Jędraszak, obecny dyrektor działu sprzedaży w sieci Dino, a kiedyś kasjer w jednym z marketów, został powołany na członka zarządu społki Dino Polska (fot Wiadomoscihandlowe.pl/kk)

Rada nadzorcza Dino Polska podjęła uchwałę o powołaniu na członka zarządu spółki Marcina Jędraszaka. Obecny dyrektor działu sprzedaży, a na początku zwykły kasjer w markecie Dino, obejmie nową funkcję 1 stycznia 2025 r.

Marcin Jędraszak ma 42 lata, a z Dino Polska jest zawodowo związany od 20. Zaczynał w 2004 r. na stanowisku magazynier/kasjer.

Od sklepu, przez magazyn i administrację do d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. grudzień 2024 10:22