Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

13.09.2024 / 09:12
StoryEditor

Carrefour będzie sprzedawać alkohol online w Polsce. Zaczyna od jednego miasta, ale lista będzie wydłużana

Na zdj. Carrefour w Krakowie (fot. tomeqs/Shutterstock)

Carrefour to kolejny operator spożywczy, który będzie sprzedawać napoje alkoholowe przez internet. Handel alkoholem online w Polsce to skomplikowany temat, gdyż prawo nie jest dostosowane ani do współczesności, ani do rynkowych realiów. W konsekwencji niektóre firmy sprzedają alkohole przez internet, a inne nie decydują się na ten krok w obawie, że zostaną ukarane.

Na razie sprzedaż alkoholu za pośrednictwem Carrefour.pl będzie dostępna tylko w wybranej lokalizacji w Krakowie z opcją odbioru osobistego oraz dla wybranych kodów poczt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2024 / 10:47
StoryEditor
Biedronka ma coraz więcej stacji ładowania pojazdów zasilanych prądem. Gdzie naładujesz elektryka?
Stacja ładowania samochodów elektrycznych na parkingu Biedronki (fot. materiały prasowe)

Sieć Biedronka poinformowała, że na sklepowych parkingach w całym kraju, ”zelektryfikowani” uczestnicy ruchu drogowego mają do dyspozycji 210 stacji ładowania pojazdów elektrycznych Powerdot. Kolejne 170 stacji już niedługo. Zobacz gdzie naładujesz ”elektryka”.

”Uruchomiona właśnie stacja ładowania w Dziwnowie, podobnie jak inne urządzenia Powerdot usytuowane przy sklepach Biedronka, ma łączną moc 120 kW i dysponuje trzema złączami (CC...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2024 / 11:44
StoryEditor
Przez lata był dyrektorem kreatywnym odpowiedzialnym za marki Reserved, Mohito, Cropp i House. Teraz zakłada własną firmę
Sho Kondo, założyciel Kondo Partners Consulting (fot. Kondo Partners Consulting)

Sho Kondo, który do maja 2024 roku związany był z odzieżową firmą LPP, założył własną agencję skupiającą się na branży modowej i lifestylowej. Za brand experience i marketing w nowej firmie będzie odpowiedzialna jego koleżanka, która również przeszła z LPP, a za rozwój biznesu ekspert z Żabki.

Były dyrektor kreatywny LPP chce zająć się rewitalizacją marek modowych w Europie. Po ośmiu latach zrezygnował ze stanowiska dyrektora kreatywnego w LPP, aby założyć Kondo & Par...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. wrzesień 2024 09:20