29.08.2023 / 14:11
StoryEditor

Black Red White uruchamia własny marketplace. Ilu sprzedawców wystawi swoje produkty na nowej platformie?

Na zdj. salon sieci Black Red White (fot. mat. prasowe)
Black Red White to kolejna marka, która zdecydowała się na uruchomienie własnego marketplace‘u, by poszerzyć w ten sposób ofertę dostępną dla klientów. Producent i dystrybutor mebli oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz nawiązał współpracę z ok. 70 nowymi partnerami chętnymi do sprzedawania produktów za pośrednictwem brw.pl.

W ofercie marketplace‘u można znaleźć meble do wszystkich domowych pomieszczeń, meble ogrodowe, akcesoria i dekoracje, a także urządzenia AGD. - Słowem: wszystko, co związane z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 14:45
StoryEditor
Krzysztof Barabosz, Hard Beans: już niedługo ceny kawy poszybują w górę. W jaki sposób może to pomóc segmentowi premium? [Retail Trends 2025]
Krzysztof Barabosz, Head of Coffee, Hard Beans (fot. wiadomoscihanlowe.pl)

Krzysztof Barabosz, Head of Coffee w Hard Beans przewiduje mocny wzrost cen surowca w bardzo krótkiej perspektywie czasu. Jak wpłynie to na rynek detaliczny, segment premium i branżę HoReCa?

W trakcie debaty "Zrównoważony rozwój w kawie – jak odpowiedzieć na rosnące oczekiwania konsumentów i partnerów biznesowych?" na kongresie Retail Trends 2025, Krzysztof Barabosz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 19:14
StoryEditor
Czego masowy klient oczekuje od kawy? McDonald‘s i Orlen znają odpowiedź na to pytanie [Retail Trends 2025]
Zdjęcie z debatay ”Personalizacja oferty kawowej – budowanie lojalności klientów poprzez indywidualne podejście i unikalne doświadczenia” (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Stacje paliw od dawna nie są już tylko miejscami do zatankowania. Dla wielu kierowców stały się one przystankiem na kawę i to właśnie kawa oraz podejście do niej łączy giganta QSR z największą siecią stacji paliw w Polsce.

Orlen z McDonald‘s na pewno łączy więcej rzeczy niż ta jedna, którą jest podejście do kawy. Te firmy mają jeszcze jeden wspólny mianownik, który jest ważny z perspektywy rynku k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 08:27