21.12.2023 / 11:51
StoryEditor

Lisek pod... siedzibą TVP. Start-up walczy o rozpoznawalność i robi to, czego biznes z reguły stara się unikać

Maskotka Lisek na tle siedziby telewizji publicznej przy ul. Woronicza w Warszawie (fot. Lisek)
Lisek.App – start-up z rynku q-commerce – konsekwentnie buduje rozpoznawalność, przy czym zbliża się nieco ryzykownie do bieżących wydarzeń politycznych, czego biznes z zasady unika jak ognia. Po akcji dostarczania przekąsek widzom Kinoteki, oglądającym w kinie eksposé Mateusza Morawieckiego, firma postanowiła zaistnieć przy okazji "odbicia" telewizji publicznej z rąk PiS.

Start-up Lisek.App postanowił zdyskontować ogromne emocje wywołane zmianą władz telewizji publicznej i zaistnieć w rozgrzanej do czerwoności przestrzeni medialnej – maskotka fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.01.2025 / 10:13
StoryEditor
Coca-Cola dokłada kamyczek do inauguracji prezydentury Donalda Trumpa
Donald Trump ze spersonalizowaną butelką dietetycznej Coca-Coli, którą wręczył mu James Quincey, prezes i dyrektor generalny koncernu Coca-Cola (fot. za X/@margomartin)

20 stycznia odbędzie się zaprzysiężenie Donalda Trumpa na 47. prezydenta USA. Z tej okazji koncern Coca-Cola wyprodukował specjalną edycję swojego kultowego napoju. Kto będzie mógł się go napić?

Dietetyczna Coca-Cola w szklanych spersonalizowanych butelkach o pojemności ok. 237 ml uczci inaugurację prezydentury Donalda Trumpa

Portal esmmagzine.com informuje, że fi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 15:39
StoryEditor
Lidl stawia na dietę planetarną. Jak wpłynie to na ofertę spożywczą niemieckiego dyskontera?
Lidl stawia na dietę planetarną. Jak wpłynie to na ofertę spożywczą niemieckiego dyskontera? (fot. Shutterstock)

Niemiecka sieć dyskontów Lidl ogłosiła ambitne plany dostosowania swojej oferty produktowej do wytycznych Planetary Health Diet (PHD) do 2050 roku. Jak wpłynie to na asortyment sklepu?

– Aby zapewnić rosnącej populacji świata zdrowe żywienie w granicach planetarnych, konieczna jest globalna zmiana nawyków żywieniowych. Lidl od lat pracuje nad tym w Niemczech w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. styczeń 2025 06:39