06.07.2021 / 12:50
StoryEditor

Analitycy o inwestycji Makro i InPost: aplikacja zakupowa pomoże zdobyć nową grupę klientów

Paczkomat InPost przy dyskoncie sieci Aldi (mat. prasowe)
Nowa aplikacja zakupowa Makro Polska i Inpost, za pomocą której będzie można zamawiać z dostawą produkty spożywcze i przemysłowe ma szanse na przyciągnięcie klientów B2C w kanale e-commerce – podaje dziennik Puls Biznesu. 

Puls Biznesu zapytał analityków jakie znaczenie dla rynku ma aplikacja zakupowa umożliwiająca zamówienie produktów spożywczych w Makro z dostawą kurierską za pomocą firmy InPost.

W ocenie analityka Ipopemy Krzysztofa Kawy, dla InPostu jest to logiczne rozwinięcie działalności. Firma najpierw uruchomiła sieć lodówkomatów. Współpraca z Makro pozwoli tej spółce lepiej wykorzystać posiadane zasoby. 

Ekspert uważa też, że partnerstwo dwóch firma nie zmieni zasad gry na hurtowym rynku dostaw żywności, na którym dominuje Eurocash. 

Agnieszka Skonieczna, główny analityk handlu detalicznego w PMR dodaje z kolei, że inwestycja jest ciekawa, bo dotyczy dostaw kurierskich. Jak tłumaczy, ten rodzaj działalności wymaga odpowiednich przestrzegania warunków przechowywania i transportu towarów i jest dużym wyzwaniem dla internetowych sklepów spożywczych.

Jej zdaniem, InPost ma finansowy i logistyczny potencjał do zajęcia mocnej pozycji na rynku e-grocery.

Agnieszka Skonieczna podkreśla też, że Makro do tej pory nie było kojarzone z miejscem zakupów dla klientów indywidualnych. Ma jednak szansę zbudować pozycję w sprzedaży B2C w kanale e-commerce. 
 

18.02.2025 / 13:27
StoryEditor
Unilever zmienia strukturę i ogłasza roszady personalne w dziale Personal Care
Tomasz Suffner, Unilever Polska (fot. Unilever Polska)

Tomasz Suffner awansował na stanowisko General Manager Personal Care Poland, Iwona Towalska objęła funkcję Customer Strategy Planning Head & Net Revenue Management, a Joanna Orzechowska została mianowana Head of Marketing & Media. Ich zdaniem będzie rozwój m.in. marek Dove, Rexona czy AXE.

Firma tłumaczy, że te strategiczne zmiany to odpowiedź na potrzeby polskiego rynku, który z perspektywy firmy należy do grona jednego z sześciu najważniejszych w Europi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 11:35
StoryEditor
Magdalena Nazarewicz z Mr. DIY Poland na Retail Trends 2025. Weźmie udział w rozmowie poświęconej dyskontom non-food
Magdalena Nazarewicz, business development director, Mr. DIY Poland (fot. mat.pras.)

Magdalena Nazarewicz, business development director w Mr. DIY Poland, będzie uczestnikiem organizowanego przez portal wiadomoscihandlowe.pl kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w fireside chacie pt. "Sukces, który inspiruje. Dyskonty non-food rozgryzły polskiego konsumenta".

Magdalena Nazarewicz to ekspertka ds. nieruchomości komercyjnych, z wieloletnim doświadczeniem w ekspansji na rynki zagraniczne, rozwoju biznesu, a także budowaniu zespołów i za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 13:00