24.06.2019 / 13:08
StoryEditor

Ikea jest 6. na świecie siecią… gastronomiczną

Na zdj. restauracja Ikea zlokalizowana wewnątrz sklepu sieci (fot. Wikimedia Commons/Shwangtianyuan, na lic. CC BY-SA 3.0)
Szwedzka sieć marketów meblowych Ikea od lat intensywnie rozwija ofertę gastronomiczną. Restauracje sklepowe sieci cieszą się ogromną popularnością. Według szefa spółki zależnej Ikea Food Services, firma jest już 6. największą pod względem sprzedaży siecią placówek gastronomicznych na świecie. Obecnie Ikea eksperymentuje z usługą dostaw żywności do domu.

Założyciel sieci Ikea Ingvar Kamprad zwykł mawiać, że „trudno się robi interesy z ludźmi o pustych żołądkach”. Ta filozofia doprowadziła sieć – mniej czy bardziej przypadkowo – ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 09:40
StoryEditor
Rząd dołoży do inwestycji Dino. Jedna ze spółek grupy dostanie 2,6 mln złotych w gotówce
Grupa Dino Polska dostała rządowy grant, który pokryje część kosztów związanych z budową drugiego zakładu mięsnego spółki Agro-Rydzyna (fot. Wiadomości Handlowe, Konrad Kaszuba)
Należąca do grupy kapitałowej Dino Polska spółka Agro-Rydzyna, dostanie zastrzyk gotówki z Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Zostanie ona przeznaczona na dokończenie budowy drugiego zakładu produkującego mięso i wędliny trafiające do sklepów sieci Dino.

Spółka Agro-Rydzyna reprezentowana przez członków zarządu Michała Krauzego i Joannę Jagodzińską podpisała w czerwcu br. umowę grantową z przedstawicielem Ministerstwem Rozwoju...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 08:30
StoryEditor
Mądra promocja zwiększa sprzedaż. Jak zrobić ją skutecznie? [WYWIAD]
Promocja (Shutterstock)
Zorganizowanie skutecznej akcji promocyjnej tylko z pozoru wydaje się proste. Aby zachęcić konsumenta do zakupu nie wystarczy już tylko obniżyć cenę albo zaoferować rabat.

Konsumenci są coraz bardziej wymagający i oczekują, że akcje promocyjne będą przemyślane, angażujące i dostosowane do ich potrzeb oraz preferencji. Dobrze przygotowane akcje maj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 17:51