18.02.2019 / 13:16
StoryEditor

Ogromna skala nieprawidłowości przy sprzedaży pieczywa odpiekanego z mrożonego ciasta

(mat. prasowe)
Sieci handlowe promują jako „świeże” pieczywo odpiekane z mrożonego półproduktu. Detaliści nagminnie lekceważą obowiązki informacyjne. Inspekcja Handlowa zakwestionowała blisko 60 proc. przebadanych partii pieczywa. Skalę nieprawidłowości ujawniło ministerstwo rolnictwa w odpowiedzi na interpelację posła Marka Wójcika. Urząd nie zamierza jednak wprowadzać specjalnych oznaczeń dla pieczywa odpiekanego z mrożonek.

Poseł Marek Wójcik (PO) zwrócił uwagę, że często pieczywo odpiekane w sklepie z zamrożonego ciasta określane jest przez handlowców jako „świeże”. Poprosił ministerstwo rolnict...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 13:00
StoryEditor
Uber Eats wprowadza nową usługę. Rewolucja na rynku dostaw produktów spożywczych?
Uber Eats ma pomysł na zwiększenie swoich udziałów w rynku dostaw artykułów spożywczych (fot. Uber Eats)
Uber Eats ma pomysł na zwiększenie swoich udziałów w rynku dostaw artykułów spożywczych. Klienci wkrótce będą mogli wchodzić w interakcje z kurierami w czasie rzeczywistym, podczas gdy ci będą w sklepie.

Dostawy artykułów spożywczych stanowią już 14 proc. przychodów Uber Eats, a liczba zamówień podwoiła się w ciągu ostatnich dwóch lat.

Jak donosi serwis retaildetai...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 11:25
StoryEditor
Hiszpanie zasilają Dr Gerarda. Firma uruchamia nowe linie produkcyjne i zwiększa zatrudnienie
Dzięki czterem nowym liniom w dwóch fabrykach firma Dr Gerard ma docelowo zwiększyć produkcję o kilka tysięcy ton ciastek rocznie (fot. materiały prasowe)
Firma Dr Gerard, której właścicielem od października ub.r. jest hiszpańska grupa Adam Foods Biscuit inwestuje w rozwój zakładów w Radzyniu oraz Międzyrzecu Podlaskim. Uruchomione w nich zostaną cztery nowe linie produkcyjne. Rozbudowa zakładów jest połączona ze znacznym powiększeniem załogi.

Inwestycje w zaplecze produkcyjne są potwierdzeniem słów Jarosława Zawadzkiego, prezesa firmy Dr Gerard, który jesienią zapowiadał, że pod skrzydłami Adam Foods Biscuit ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 14:52