24.05.2019 / 09:45
StoryEditor

Czołowi menedżerowie, liderzy i decydenci. Sprawdź listę gości Kongresu Rynku FMCG 2019!

Na zdj. ubiegłoroczna edycja Kongresu Rynku FMCG (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kongres Rynku FMCG 2019, najważniejsze w Polsce wydarzenie dedykowane branży handlowej, spożywczej i drogeryjnej, odbędzie się już w najbliższy wtorek i środę (28-29 maja) w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton. Sprawdź, kto wystąpi na scenie i skorzystaj z ostatniej szansy, aby zarejestrować swój udział w Kongresie!

KLIKNIJ I ZAREJESTRUJ SWÓJ UDZIAŁ W 12 KONGRESIE RYNKU FMCG 2019 <<

KLIKNIJ I SPRAWDŹ AKTUALNĄ AGENDĘ KONGRESU <<

W Kongresie Rynku FMCG 2019 wezmą udział m.in.:

Jan Krzysz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 11:03
StoryEditor
Aldi Nord testuje kasy samoobsługowe - jako jedna z ostatnich sieci
Grupa Aldi Nord testuje obecnie różne technologie kasowe, które mogą uprościć proces zakupów i płatności

Aldi Nord to już jedna z ostatnich sieci supermarketów w Niemczech, która rozważa wprowadzenie kas samoobsługowych. To rozwiązanie jest już od dawna standardem u wielu innych retailerów, z siostrzaną siecią Aldi Süd włącznie. Sieć wyjaśnia, że szuka optymalnych dla klientów rozwiązań w strefie kasowej.

Aldi Süd rozpoczęło wdrażanie kas samoobsługowych w swoich placówkach w 2023 roku. Dopiero niedawno Aldi Nord (właściciel sklepów Aldi m.in. w Polsce) również zdecydował s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 09:02
StoryEditor
Właściciel sklepu internetowego Coolshop z ponad 1 mld zł przychodu. Firma ma śmiałe plany względem Polski
Skandynawski Coolshop zadebiutował w Polsce w październiku (fot. mat. pras.)

Cool Group, właściciel m.in. sklepu Coolshop, który w minionym miesiącu rozpoczął działalność w Polsce, chwali się najnowszymi wynikami. Grupa odnotowała przychoód na poziomie ponad 1 mld zł i zysk netto rzędu 26,6 mln zł (po przeliczeniu ze szwedzkich koron na polskie złote). Zysk brutto wzrósł o 30 proc. m.in. dzięki obrotowi nieruchomościami.

Kapitał własny urósł o 25 proc. przekraczając wartość 400 mln zł. Zarazem grupa dwukrotnie zwiększyła inwestycje w nieruchomości, powierzchnię magazynową i sprzęt (do poziomu 63...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 13:28