16.06.2021 / 14:00
StoryEditor

„W Koszyku. Magazyn super okazji” - nowy miesięcznik reklamowy dla sieci handlowych i sklepów internetowych

Nowe medium reklamowe „W Koszyku. Magazyn super okazji” (materiał partnera)
To nowe medium reklamowe, które od sierpnia ma regularnie trafiać bezpośrednio do skrzynek na listy 4 mln Polaków. Ten bezpłatny, 24-stronicowy miesięcznik reklamowy ma być dystrybuowany na terenie 49 byłych miast wojewódzkich. Na jego zawartość składać się mają oferty promocyjne nie jednej, a kilku różnych sieci handlowych, sklepów internetowych, a także instytucji takich jak banki, czy biura podróży. 

„W Koszyku” ma kilka charakterystycznych elementów, które odróżniają go od typowej gazetki promocyjnej. To ekologiczny papier, krzyżówka na ostatniej stronie okładki, kolorowanka dla dzieci wewnątrz numeru. A w planach współpraca z fundacjami, którym wydawca zamierza przekazywać część zysku z publikowanych reklam.

Pierwszy numer „W Koszyku” ma się ukazać w sierpniu. Aktualnie trwają rozmowy z potencjalnymi reklamodawcami, którym pokazywany jest testowy numer zerowy. 

Nasza koncepcja tego wydawnictwa jest z definicji otwarta na zmiany – podkreśla Waldemar Leszczyński, dyrektor zarządzający agencji Futurama, która jest wydawcą „W Koszyku”. – Chcemy badać online każde kolejne wydanie i pozwolić marketerom na zadawanie własnych pytań odbiorcom magazynu. Jeśli ujawni się uzasadniona przesłanka dla zmiany, która uczyni magazyn lepszym narzędziem direct marketingu, wprowadzimy ją.     

Jeśli zaufać dostępnym badaniom, to „W Koszyku” powinien spodobać się zarówno konsumentom, jak i reklamodawcom, szczegónie sieciom handlowym takim jak „Carrefour”, „Lidl” czy „Stokrotka”. Według badania zrealizowanego w ub. roku przez ARC Rynek i Opinia gazetki promocyjne i katalogi wrzucane bezpośrednio do skrzynki na listy to najbardziej preferowana przez konsumentów forma reklamy, wskazywana przez badanych zdecydowanie częściej niż reklamy na stronach internetowych, czy mediach społecznościowych. Również dyrektorzy marketingu sieci handlowych badani przez NielsenIQ podkreślali, że drukowana gazetka jest najlepszą i najskuteczniejszą formą komunikacji z klientami, jeśli kryterium oceny uczynimy realizację celu sprzedażowego.    

Komentarz
„Próbowałem wyobrazić sobie sytuację, gdybyśmy w skrzynce na listy znaleźli tyle ulotek, ile codziennie maili otrzymujemy. Podejrzewam, że nikt nie byłby w stanie tego zaakceptować. (...) Żywotność maila to może 2-3 godziny. Natomiast jeśli dostanę dobrze zaprojektowany katalog, to jest duże prawdopodobieństwo, że będzie go oglądać cała rodzina. A ulotka z ciekawą ofertą, z jakimś kodem rabatowym, z dobrze zaprojektowanym CTA trafi na lodówkę lub tablicę korkową" - dr inż. Jacek Kotarbiński, ekspert w zakresie marketingu, zarządzania marką, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą, autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii” 
 

10.01.2025 / 11:32
StoryEditor
Pakiet ViDA. Jak nowe przepisy mogą wpłynąć na zmiany w sektorze e-commerce?
Co wejście pakietu ViDa oznacza dla sprzedawców e-commerce (fot. Adobestock)

Państwa członkowskie Unii Europejskiej osiągnęły porozumienie w sprawie pakietu „VAT in Digital Age” (ViDA), czyli VAT w Erze Cyfrowej, co stanowi kolejny k w kierunku modernizacji systemów VAT w całej Unii Europejskiej. Nowe regulacje planowo mają stopniowo wchodzić w życie w latach 2027–2035. Ekspertki firmy Deloitte tłumaczą, co może to oznaczać dla biznesu internetowego.

Katarzyna Wieczorek-Puławska, starsza menedżerka oraz Sara Bogacka, konsultantka z firmy Deloitte podkreślają, że Rada ds. Gospodarczych i Finansowych UE jednomyślnie przyjęła n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 11:10
StoryEditor
Eurocash robi masową integrację swoich sieci sklepów i chce cały proces prowadzić błyskawicznie. Co oznaczają dla sklepów?
Dzięki integracji systemów właściciele sklepów otrzymają dostęp do narzędzia, które połączy systemy kasowe z panelem detalisty, promocjami organizowanymi przez producentów oraz aplikacją mobilną ”Moje Sklepy” (fot. Grupa Eurocash)

Grupa Eurocash wdraża EuroPlatform na szeroką skalę. Dzięki integracji z M/platform narzędzie do zarządzania placówką handlową będzie dostępne dla około 12 tysięcy sklepów. Zakończenie integracji systemów planowane jest na koniec I kw. 2025 roku.

Integracja technologiczna narzędzi M/platform i EuroPlatform to odpowiedź Grupy Eurocash na wyzwania, jakie niesie zmieniający się rynek handlu detalicznego. Nowe zintegrowane r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. styczeń 2025 09:02