10.12.2022 / 10:53
StoryEditor

Allegro zyska udział w rynku w sytuacji gdy konsumenci ograniczają wydatki. Marketplace’y mogą skuteczniej przenosić inflację kosztów

Automat paczkowy Allegro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W ocenie analityków Haitong Bank, Allegro powinno być bardziej odporne na spowolnienie w e-commerce, którego tempo wzrostu w 2023 roku może spaść do niespełna 10 proc. W bardziej zachowawczym środowisku wydatków konsumenckich, marketplace’y powinny zyskać udział w rynku e-commerce. 

Zdaniem analityków Haitong Bank, Allegro, a także pozostałe marketplace’y mogą skuteczniej przenosić inflację kosztów poprzez wyższą siłę zakupową towarów (i ich lepszą cenę dla...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 17:00
StoryEditor
Właściciel sieci Makro walczy o zyski. Dystrybutor stawia na aktywną sprzedaż i bardzo mocny rozwój marki własnej

Metro AG coraz mocniej koncentruje się na sprzedaży produktów marek własnych, kierując je do wrażliwej w ostatnim czasie na ceny branży HoReCa. Sieć znacząco zwiększyła liczbę przestawicieli handlowych, którzy “mają sprzedawać, a nie tylko tylko przyjmować zamówienia”

W niemieckich placówkach hurtowni Metro aluminiowe patelnie francuskiego Tefala (w cenie 44,99 euro) zostały praktycznie przysypane przez patelenie marki własnej Metro, ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 13:15
StoryEditor
GUS podał finalne dane o inflacji za październik. Ostatni miesiąc przyniósł największy wzrost cen w tym roku
W październiku br. inflacja w Polsce wyniosła 5 proc. i była najwyższa w tym roku (fot. Shutterstock)

​Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w październiku były o 5 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu przed rokiem – wynika z finalnego odczytu inflacji podanego przez GUS. Ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły o 4,9 proc., a napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych – o 4,3 proc.

GUS podał finalne dane dotyczące inflacji za ostatni miesiąc. Wynika z nich, że ceny towarów i usług konsumpcyjnych w październiku 2024 r. w porównaniu z analogicznym miesiącem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 00:14