02.05.2021 / 11:10
StoryEditor

To będzie rok dyskontów. Urośnie sprzedaż we wszystkich formatach sklepów spożywczych poza hipermarketami

Kolejka klientów do sklepu (fot. Shutterstock)
Sprzedaż w kanale dyskontowym wzrośnie w Polsce w 2021 r. aż o 7,9 proc., podczas gdy w hipermarketach stopnieje o 4,8 proc. - wynika z prognoz Euromonitor International opublikowanych przez "Rzeczpospolitą".

Obecny rok ma być pozytywny dla wszystkich formatów placówek spożywczych poza wspomnianymi już hipermarketami. Prognoza dla sklepów convenience to wzrost obrotów o 4,1 proc. Z k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 14:34
StoryEditor
Handel gra z WOŚP. Jak Żabka i McDonald‘s wspierają wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy?
Handel gra z WOŚP. Jak Żabka i McDonald‘s wspierają wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy? (fot. Shutterstock)

Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, to wydarzenie, w którym pomaga bardzo wielu Polaków. Nic więc dziwnego, że również branża handlowa i QSR chcą dołożyć swoją cegiełkę. Jak Żabka, McDonald‘s czy Burger King będą pomagały wolontariuszom?

Podczas 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 26 stycznia, sieć sklepów Żabka przygotowała dla wolontariuszy specjalną niespodziankę. Każdy, kto o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.01.2025 / 12:48
StoryEditor
Sprzedaż sieci Avia będzie coraz mocniej napędzana przez rozwój sklepów i gastronomii. Michał Hojowski: Śledzimy najnowsze trendy w branży FMCG
Michał Hojowski, Wiceprezes Zarządu Unimot, operatora sieci stacji Avia Polska (fot. Materiały Prasowe)

Avia ma już w Polsce blisko 140 stacji paliw. Choć liczba ta stale rośnie, ekspansja nie jest głównym elementem strategii firmy na kolejne lata. Jak tłumaczy Michał Hojowski, wiceprezes zarządu Unimot - firmy będącej operatorem sieci, marka stawia przede wszystkim na podwojenie wolumenu sprzedaży paliw oraz doskonalenie oferty dodatkowej. W drugim przypadku mowa o rozwoju gastronomii i sklepów typu convenienve.

Avia to europejska sieć stacji paliw z prawie stuletnią tradycją. Liczy blisko 3 200 placówek w 15 krajach na Starym Kontynencie. Jednym z nich jest Polska, do której w 2016 rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. styczeń 2025 08:42