11.10.2022 / 19:08
StoryEditor

TikTok staje się platformą sprzedażową. Firma rzuci wyzwanie Amazonowi

TikTok planuje budowę własnych centrów dystrybucji w Stanach Zjednoczonych (fot. Olivier Bergeron/Unsplash)
TikTok planuje budowę własnych centrów dystrybucji w Stanach Zjednoczonych. Chodzi o stworzenie łańcucha dostaw e-commerce, który mógłby rzucić wyzwanie Amazonowi – donosi serwis axios.com, powołując się na treść kilkunastu nowych ofert pracy opublikowanych w ciągu ostatnich dwóch tygodni na LinkedIn.

Wszystko wskazuje na to, że dla TikToka, po gwałtownym rozwoju oferty reklamowej, handel elektroniczny ma stać się drugim głównym źródłem przychodów.

Co proponuje spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 10:16
StoryEditor
Sieć sklepów Komputronik uruchomiła aplikację mobilną
Wierzymy, że klienci docenią zarówno wygodę zakupów mobilnych, jak i dodatkowe funkcje dostosowane do ich oczekiwań – mówi Karolina Pietz-Drapińska z Komputronik

Aż 74 proc. konsumentów korzysta z dedykowanych aplikacji mobilnych, aby kupować elektronikę, a 76 proc. używa ich do sprawdzania lub porównywania cen – wynika z badania firmy Komputronik S.A. Odpowiadając na te potrzeby, polska sieć sklepów Komputronik wprowadza własną aplikację zakupową.

Komputronik zapowiada, że aplikacja zapewni użytkownikom wygodę w dokonywaniu transakcji handlowych oraz da dostęp do licznych okazji zakupowych i atrakcyjnych ofert.

Z rap...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 23:35
StoryEditor
Aldi nie zwalnia tempa. Dyskonter otwiera trzy kolejne sklepy w trzech różnych województwach
Dyskont Aldi pod Warszawą

Aldi kontynuuje swoje ambitne plany ekspansji. W środę 13 listopada sieć uruchomiła aż trzy nowe sklepy: w Strzegomiu, Środzie Wielkopolskiej oraz Kielcach.

W przypadku sklepów Aldi w Strzegomiu i Środzie Wielkopolskiej to debiut sieci w danej miejscowości, natomiast w Kielcach będzie to już druga placówka sieci. Łącznie w skali kra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:04