>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<
CEO Carrefour Polska zabierze głos w debacie otwierającej kongres, zatytułowanej "New order! Budowanie wartości dla klienta w czasach kryzysu". Jej uczestnicy będą starali się odpowiedzieć na pytanie, jak w obecnej sytuacji firmy detaliczne tworzą wartość dla konsumentów. Prelegenci podejmą dyskusję na temat nowych możliwości w tym zakresie, a także rozwiązań technologicznych, które wspomagają firmy w realizacji tego zadania.
W trakcie wspomnianej debaty zastanowimy się nad tym, czy (i jak) w czasach niepewności ekonomicznej można zwiększać lojalność i zaangażowanie klientów. Wspólnie z naszymi panelistami poszukamy odpowiedzi na pytanie, czy w czasach galopującej inflacji cena rzeczywiście "jest wszystkim", a jeśli nie, to co determinuje zachowania i oczekiwania konsumenta w tym trudnym okresie. Pochylimy się także nad strategiami obranymi przez czołowe sieci detaliczne na czas odbudowy rynku oraz transformacji zwyczajów zakupowych Polaków.
Udział w tej debacie potwierdzili dotychczas:
• Adam Manikowski, CEO Żabka Polska;
• Marek Sypek, prezes zarządu, Stock Polska;
• Krzysztof Andrzejewski, szef rady nadzorczej sieci Studenac;
• Tareck Ouaibi, CEO Carrefour Polska;
• Paweł Surówka, CEO Grupy Eurocash;
• Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska;
• Michał Gójski, partner PwC Polska;
• przedstawiciel NielsenIQ.
Tareck Ouaibi karierę w sieci Carrefour rozpoczął w 1987 r. we Francji. W latach 1999-2011 pracował w Carrefour Polska m.in. jako dyrektor IT, członek zarządu odpowiedzialny za obszar HR, a następnie jako dyrektor operacyjny super- i hipermarketów. Uczestniczył w procesie przejęcia firmy Ahold oraz rebrandingu marek Champion i Globi, a także tworzenia sieci franczyzowej Carrefour.
W kolejnych latach przeniósł się do Grecji i Francji, gdzie zarządzał formatami hiper- i supermarketów oraz convenience i cash & carry. Zanim objął funkcję CEO w Carrefour Polska, zajmował stanowisko COO w Carrefour Rumunia.
Tareck Ouaibi posiada dyplom Faculte des sciences de Paris oraz Instytutu INSEAD Fontainebleau. Biegle zna francuski i angielski, sprawnie posługuje się także językiem polskim.
Kongres Retail Trends, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, odbędzie się 25 maja 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy.
Więcej informacji (w tym pełny program wydarzenia): www.retailtrends.pl
>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<