13.11.2021 / 11:36
StoryEditor

Do 2050 r. światowa produkcja żywności musi zwiększyć się o połowę

Wzrost ceny gazu podbija ceny nawozów. To może mieć negatywny wpływ na rynek żywności (pixabay)
Jak donosi serwis pb.pl, w ciągu 30 lat światowa produkcja żywności musi zwiększyć się o ponad połowę. Przeszkodą jednak będą m.in. zmiany klimatu – wynika z badania Biura Analiz Parlamentu Europejskiego opublikowanego przy okazji szczytu klimatycznego ONZ (COP26) w Glasgow.

Pb.pl powołując się na dokument zaznacza, że do 2050 r. światowa populacja osiągnie 9 mld ludzi, z czego dwie trzecie będzie mieszkać w miastach, co sugeruje potrzebę zwiększe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.08.2024 / 22:16
StoryEditor
Zmiany w zarządzie Grupy Eurocash! Marcin Celejowski zastąpi Przemysława Ciasia
Marcin Celejowski, członek zarządu Grupy Eurocash, prezes spółki Eurocash Sieci Partnerskie, fot. Grupa Eurocash

Rada nadzorcza Grupy Eurocash powołała do zarządu spółki Marcina Celejowskiego, menedżera z wieloletnim doświadczeniem w sektorze FMCG i obecnego prezesa Eurocash Sieci Partnerskie. Z początkiem października br. obejmie on funkcję członka zarządu odpowiedzialnego za obszar zakupów handlowych spółki, zastępując tym samym Przemysława Ciasia, który 27 sierpnia złożył rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu Eurocash.

Marcin Celejowski współpracuje z Grupą Eurocash od ponad dwóch lat. Od początku budował jednostkę biznesową Eurocash Sieci Partnerskie oraz markę parasolową Moje Sklepy, a z poc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 10:06
StoryEditor
Lidl odbił się od dna w badaniu ASM. Na pierwszym miejscu wcale nie Biedronka. Oto najnowszy ranking cenowy
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Po raz kolejny sieć Auchan została liderem rankingu cenowego w badaniu firmy ASM Sales Force Agency. Ostatnie miejsce w zestawieniu opuścił Lidl, Biedronka nadal zajmuje pozycję wicelidera. Średnia cena lipcowego koszyka zakupowego przebiła już jednak barierę 300 zł.

Na czele rankingu bez zmian – liderem tak jak w ostatnich miesiącach pozostaje Auchan z wynikiem 252,73 zł (wzrost w stosunku miesięcznym o 20,82 zł). Biedronka w czerwcu uplas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. wrzesień 2024 01:17