09.06.2020 / 15:29
StoryEditor

Super-Pharm z 500-proc. wzrostem w sprzedaży online

Powiększenie potencjału e-commerce, rozwój sieci stacjonarnej, programu lojalnościowego LifeStyle by SuperPharm oraz optyka to cztery filary strategii rozwoju Super-Pharm na kolejne lata (fot. materiały prasowe )
Już w 2019 roku Super-Pharm mocno postawił na dynamiczny rozwój własnego sklepu internetowego, a tegoroczne ograniczenia w handlu spowodowane pandemią dodatkowo ten rozwój przyśpieszyły. Efektem wprowadzonych zmian jest odnotowany po 5 miesiącach wzrost sprzedaży o 500 proc., w stosunku do tego samego okresu w 2019 r. Sprzedaż online aktualnie stanowi  ponad 20 proc. całej sprzedaży sieci.

Ograniczenia w handlu, przymusowa kwarantanna i obowiązek zachowania dystansu społecznego, w znacznym stopniu przyczyniły się do zmiany zwyczajów zakupowych. Jak podaje Sale...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 15:34
StoryEditor
Tak prezentuje się pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)fot. Materiały Prasowe
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)fot. Materiały Prasowe
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)fot. Materiały Prasowe
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)fot. Materiały Prasowe
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)

5 marca o godzinie 14.00 Biedronka oficjalnie otworzyła pierwszy sklep na Słowacji. Jest on zlokalizowany w miejscowości Miloslavov znajdującej się w odległości ok. 20 km od Bratysławy. Placówka została zbudowana od podstaw przez słowackiego dewelopera, któremu zajęło to dwa i pół miesiąca.

Pierwszy sklep sieci Biedronka i Grupy Jeronimo Martins na Słowacji ma 876 mkw. powierzchni sprzedaży (całkowitą powierzchnią budynku wraz z zapleczem to 1239 mkw). Przed sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 18:01
StoryEditor
KitKat podbije rynek tabliczek czekoladowych. Nestle chce wykorzystać potencjał marki
Tabliczki Kitkat (mat. prasowe)

Nestle promuje produkty marki Kitkat w postaci tabliczek czekoladowych. Koncern chce poszerzyć swoje portfolio produktowe o nowy segment słodyczy. Na początek dostępne są trzy warianty smakowe.

Nowa propozycja asortymentowa Nestle ma na celu wprowadzenie marki Kitkat – batoników kupowanych często impulsowo do indywidualnego spożycia – do kategorii tabliczek czekol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 05:55